Sport1 Banner

"שועה קיבל הזדמנות אחרונה להוכיח שמקומו במועדון גדול"

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

במכבי חיפה הבהירו לאחר השיחה של שחר עם החלוץ: "הוא לא נוהג לעשות זאת ויש גבול, אבל הוא מאמין בו מאוד". החלוץ עשוי לקבל דקות במשחק הגביע, בקבוצה הבהירו: הגעתו של הילל לא תפגע במעמדו של רוסו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות שהיא נמצאת חזק במאבק האליפות לאחר שנים ארוכות, וגם התיקו המאופס מול הפועל רעננה ביום שבת לא שינה זאת, מה שמשכה את עיקר תשומת הלב במכבי חיפה היא סאגת ירדן שועה. כעת, לאחר השיחה שנערכה אתמול (ראשון) בין לבין נשיא המועדון, יעקב שחר, בקבוצה מקווים שזו הייתה הפעם האחרונה בה לא מתרכזים בכדורגל.

במועדון אמרו: "שחר לא נוהג לזמן שחקנים לשיחות אישיות, הוא עשה זאת כי הוא מאמין בכישרון הגדול של שועה. אבל זה לא אמור לקרות שוב. כולם רוצים ששועה יצליח. זו ההזדמנות האחרונה שלו להוכיח שהוא ראוי להיות במועדון גדול". במכבי חיפה הגדירו את השיחה בין הצדדים כטובה.

אחד הלקחים מהתקריות החוזרות עם הכישרון הצעיר הייתה מינוי מאמן מנטאלי, בעל עבר בבית"ר ירושלים, כאשר יגאל הילל מונה אתמול לתפקיד. הוא יעבוד עם השחקנים ויתמקד בעיקר בהשתלבותו של שועה אותו הוא מכיר. במועדון בטוחים כי השילוב יעזור לשני הצדדים. במועדון רצו להדגיש ולשים סוף להשערות שעלו ביממה האחרונה לגבי עתידו של ג'ובאני רוסו, שכזכור הצטרף לחיפה במהלך העונה שעברה ותפקידו הוגדר דאז כמנהל פיתוח מנטאלי. בקבוצה אמרו :"הגעתו של הלל לא תפגע במעמדו של רוסו", והוסיפו כי הקרואטי התמקד עד כמה גם בשילובם של השחקנים הזרים בקבוצה, והוא יעזור גם בהשתלבותם של השחקנים הצעירים שעולים לקבוצה הבוגרת. 

ג'ובאני רוסו. מעמדו לא ייפגע (אודי ציטיאט)

עוד בנוגע לחלוץ, אם שועה, שכבש שער אחד העונה בליגה, ישתתף בכל האימונים עד סוף השבוע ולא יתלונן על פציעה בקרסול שמנעה ממנו להתאמן בשבוע שעבר, הוא עשוי לקבל דקות במשחק הגביע נגד סקציה נס ציונה.
br>

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כמו שאתם יודעים סיימתי את העונה. ניסיתי למשוך כמה שיותר אבל בסוף הכאב הכריע. אני מאחל למשפחה ולחברים שלי ממכבי חיפה שתלחמו על כל תואר אפשרי ותכבשו בעזרת השם כל פסגה אפשרית. יש לכם את הכוח ,היכולת והמעטפת המקצועית לעשות את זה. אני מבטיח שאעשה את הכל בשביל לחזור בעונה הבאה חזק יותר וטוב יותר. תודה לכולם על התמיכה ועל ההתעניינות. תודה לאלוהים על כל מה שאתה עושה בשבילי, אני יודע שכל מה שמגיע ממך הוא הדבר הטוב ביותר עבורי והוא נעשה במיוחד בשבילי בהשגחה פרטית ומושלמת. אוהב אתכם. רז

A post shared by Raz Meir (@raz_meir) on

עוד באותו נושא: ג'ובאני רוסו, ירדן שועה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי