Sport1 Banner

טננבאום: "היו לי הרבה הצלות וגם הדפתי פנדל. מוכן לספוג ושננצח"

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | דני מרון

שוער מכבי תל אביב התייצב לאירוע בשיתוף עם ספיישל אולימפיקס וסיפר על הרצף הנדיר ללא ספיגה, האפשרות להפוך לשיאן בקריית שמונה אחרי הפגרה וגם הגיב לביקורת: "לא חלמתי על שבירת שיא, זה מעניין אותי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב התבשרו היום (שני) כי תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את המועדון לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים, שזרקו ארבע כוסות משקה לכר הדשא לעברו של מהראן לאלה, אבל העמדה מפתיעה נוספת היא של כריסטוס קלפקיס, מאמן השוערים, שיגיע ביום רביעי לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שנראה מדביק שני סטיקרים של ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס" על קורת השער עוד בשלב החימום למשחק.

במקביל, קרן מכבי תל אביב ערכה היום (שני) בקריית שלום פעילות חשובה מאוד בשיתוף עם ספיישל אולימפיקס ובנק הפועלים, כאשר אפשרה ל-18 בעלי מוגבלויות שונות להתארח באימון ולשתף פעולה עם שוער הקבוצה דניאל טננבאום, הקשר מתן חוזז והמגן אופיר דוידזאדה, במה שכונה אימון של קבוצת "ספיישל מכבי".

טננבאום, ששומר כבר 10 משחקים על רשת נקייה, התראיין במהלך האירוע, בעברית יש לציין, ואמר קודם כל על המטרה החשובה לשמה התכנסו: "זה מאוד חשוב לנו, אבל בטוח שעוד יותר חשוב להם. אני מאוד שמח להיות פה, זה חשוב לי להיות פה וזה כיף שהכדורגל והספורט יכולים לשמח אנשים. זה ממש מרגש אותי להיות פה, את כולנו זה מדהים ומרגש".


המשחקים אחרי הפגרה והדקות הבודדות שנותרו לו כדי לשבור שיא מיתולוגי:
"זה משהו שמעניין אותי, אבל מה שחשוב בסוף זה לנצח – עם גול או בלי גול, אנחנו רוצים שלוש נקודות. שוערים שונאים לקבל גולים, אני תמיד רוצה לא לספוג, אבל אם נקבל גול או לא זה לא מעניין וזה קורה".


שחקני מכבי ת"א באירוע (ספורט1)

הקרדיט שהוא מקבל מאיביץ': "אני שלוש שנים במכבי ת"א, אני עובד קשה כל יום ועכשיו אני גם משחק ואני מוכן לזה. הקרדיט הוא לכל הקבוצה ולא רק שלי, אנחנו עובדים קשה. לא חלמתי על שיא כזה, חלמתי על להיות שוער במכבי ואני נמצא בסיטואציה מאוד טובה".

אם בברזיל שוחחו איתו על השיא: "היו כמה אנשים שדיברו איתי וגם החברים. גם ראיקוביץ' דיבר איתי וגם הוא לא ספג בתשעה משחקים בצרפת. אנחנו בקשר, יש לו עכשיו בן ואנחנו בקשר טוב.. אם היה לי כזה שיא בצעירותי? אני לא זוכר".

הביקורת על כך שבקושי בועטים לשערו: "עבודה של שוער זה לא רק להציל כדורים, יש עוד דברים שלא רואים. אני כל המשחק מדבר איתם, צועק להם, לשמור על קשר זו המון עבודה. אני גם מדבר עברית, פורטוגזית וספרדית וזו עבודה קשה של כולם. היו לי גם הרבה הצלות וגם פנדל".

על מכבי חיפה: "אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות, אלא עושים את העבודה שלנו וחושבים איך אנחנו יכולים להיות יותר טובים בכל משחק". 

הקשר שלו עם חביב אוחיון: "הייתי שם כמה פעמים עם אבא שלו, זה מאוד עצוב לי מה שקרה לו. אנחנו מתפללים שהכל יהיה בסדר ושהוא יחזור אלינו. זה בידי אלוהים עכשיו".


טננבאום. "היו לי גם הרבה הצלות" (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: דניאל טננבאום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי