Sport1 Banner

בכר הפתיע: "אני יותר אופטימי מאשר אחרי ניצחונות"

ברק בכר ושחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
ברק בכר ושחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | אריאל שלום

המאמן מעודד מרוח הלחימה שהציגה ב"ש, שלא נשברה גם לאחר הכרטיס האדום. טאהא התרגש מהתמיכה מחבריו: "למדתי מהי חברות, החברים עודדו אותי". עמית ביטון יחליף את ויטור, וגם: הסטטיסטיקה המוזרה נגד מכבי ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

על אף האכזבה הגדולה מכך שרשמה את הפסד הבכורה שלה העונה דווקא במפגש היוקרתי נגד מכבי ת"א באצטדיון בלומפילד (2:0), בהפועל באר שבע מנסים לשאוב עידוד מכך שהקבוצה המשיכה להילחם בעשרה שחקנים ואף הצליחה להפעיל לחץ על מכבי במשך דקות מסוימות במחצית השנייה.

מאמן הקבוצה ברק בכר הגדיל ואמר לאחר המשחק: "רוב השחקנים גילו אופי ולא נשברו. בקלות אפשר היה להתפרק במשחק הזה ולספוג שלושה או ארבעה שערים וזה לא היה נעים. נלחמנו עד השנייה האחרונה, אני מסתכל על הדברים הטובים אם כי ברור שיש גם דברים פחות טובים. נצטרך לשפר מספר דברים אבל דווקא אחרי המשחק הזה אני יותר אופטימי מאשר לאחר שני הניצחונות האחרונים שלנו".

בלם הקבוצה לואי טאהא שרשם משחק חלש עם שער עצמי במחצית הראשונה וגם היה זה שאיבד את הכדור במהלך שהוביל לשער השני של מכבי ת"א, הודה על התמיכה לה זה מחבריו לקבוצה. הבלם כתב ברשתות החברתיות בשעות הלילה: "יותר מ-100 משחקים בהפועל באר שבע מלמדים אותך הרבה. למדתי בשנים בבאר שבע על מצוינות, על נחישות, על שכר שמגיע לאחר עבודה קשה. והיום (אתמול) למדתי מה זה אומר להיות חבר, איך זה להרגיש שיש לך חברים גברים אמתיים".


ברק בכר. "רוב השחקנים גילו אופי" (דני מרון)

טאהא המשיך: " רציתי להגיד היום תודה לחברים שלי, שלא הסכימו שאוריד את הראש, שעודדו אותי, שיחד המשכנו להילחם ולא ויתרנו. היום אני מרגיש עוד יותר כמה אנחנו יחד, ורק יחד, ועם האוהדים שלנו שהמשיכו גם הם לעודד בלי הפסקה, נחזור למסלול הניצחונות".

הרחקתו של מיגל ויטור במהלך המחצית הראשונה הייתה למעשה הפעם השביעית בה באר שבע נותרת בעשרה שחקנים בשמונת המשחקים האחרונים נגד הצהובים, כאשר ויטור עצמו היה זה שהורחק גם במשחק הקודם בסיום העונה החולפת, בשעה שמכבי תל אביב הביסה באצטדיון טרנר 4:0 את באר שבע במחזור הסיום. בקבוצה הדרומית יצטרכו לשים דגש על העניין הזה לקראת המפגשים הבאים מול הצהובים במהלך העונה. בהתייחסו להרחקתו של ויטור, הוסיף בכר: "מיגל ויטור הוא הבלם הכי טוב בליגה. הוא יודע שהוא טעה וזה חלק מהמשחק. זה קורה, זה חלק מהמשחק. הוא הביא לנו כבר הרבה נקודות".

בבאר שבע יפתחו מחר בהכנות לקראת משחק הבית ביום ראשון מול מכבי נתניה. הבלם הצעיר, עמית ביטון, צפוי להחליף בהרכב את מיגל ויטור המרוחק.

מיגל ויטור לאחר ההרחקה(אריאל שלום)


עוד באותו נושא: ברק בכר, לואי טאהא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי