Sport1 Banner

ועדת הכשירות אישרה: אורן חסון ימונה ליו"ר ההתאחדות

אורן חסון
אורן חסון | עדי אבישי

יו"ר מנהלת הליגות לשעבר סימן וי נוסף והוא יתפוס את מקומו של שינו זוארץ החל מיום רביעי הבא. מהוועדה נמסר: "לאחר שבחנו את מכלול הדברים שבפנינו, מצאנו שלמועמד יש את הכשירות הנדרשת לתפקיד"

(גודל טקסט)

אורן חסון, לו תמיכה מצד כל הגורמים, עשה היום (שלישי) צעד נוסף בדרך לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל, כאשר אושר פה אחד על ידי ועדת הכשירות בראשה עמדו אלון רום, משה רביד ואמיר חייק. חסון, יו"ר מנהלות הליגות לשעבר, יחליף את דודי גיל שמילא את התפקיד זמנית וימונה באופן רשמי ביום רביעי הבא.

החלטת ועדת הכשירות
"נציין כי בעבר נמצא מר אורן חסון בעל כשירות ע"י ועדה דומה לשמש כמנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל. בפתח הדברים ייאמר כי ועדה זו דנה במועמדותו של יו"ר ההתאחדות הקודם מר שינו זוארץ ומצאה אותו כשיר לאחר שהתנהל הליך ארוך ומייגע לצורך בחירתו לתפקיד.

"עולה כי יו"ר ההתאחדות החליט שלא להמשיך בתפקידו ומכאן שהתכנסנו פעם נוספת כדי לדון במועמדות. אין אנו יודעים את הסיבות בגינן בחר היו"ר הקודם לפרוש מתפקידו, אך יחד עם זאת התרשמנו מכישוריו והעובדה שעל אף הליך הבחירה הארוך בחר לסיים את תפקידו מעלה את הצורך לבחון את הסיבות שהובילו לכך, ראוי לפעול ליצירת כלים מתאימים שיסייעו למועמד ליו"ר ההתאחדות הנבחר למלא את תפקידו באופן המיטבי.


אושר על ידי ועדת הכשירות. אורן חסון (עדי אבישי)

"במהלך הראיון שקיימנו עם המועמד, עיינו במסמכים השונים והתרשמנו מכישוריו ומיכולותיו למלא את התפקיד. למועמד שבפנינו יש את הניסיון והכישורים כיו"ר וכמנכ"ל מנהלת הליגות, הוא מילא את תפקידו בהצלחה במשך מספר שנים, דבר שיכול לסייע במילוי תפקידו הנוכחי בהצלחה. התרשמנו שיש ביכולתו של המועמד להקדיש את מלוא המשאבים והזמן הנדרשים לצורך מילוי תפקידו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל.

"הבהרנו למועמד שככל ותיווצר סיטואציה בה יהיה חשש לניגוד עניינים בין תפקידו השונים, עליו לפנות מידית ולדווח על כך לגורמים המתאימים. לאחר שבחנו את מכלול הדברים שבפנינו, מצאנו שלמועמד יש את הכשירות הנדרשת לצורך ביצוע התפקיד".

עוד באותו נושא: אורן חסון, ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי