Sport1 Banner

מקורבי אביטן: "היו גורמים שניסו ליצור אווירה שלילית"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל ת"א לאחר הניצחון הדרמטי על כפ"ס: "התרגשתי מהשירה בחדר ההלבשה". על הקולות סביב המועדון: "סיפרו סיפורים שלא היו ולא נבראו". כעס על קמארה שלא הופיע לאימון, חשש שבואטנג ייעדר תקופה ארוכה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סוף סוף רשמה ניצחון. זה היה דרמטי, עם שער בתוספת הזמן, אבל לבסוף האדומים השיגו 1:2 על הפועל כפר סבא ושחררו את הלחץ הענק שהצטבר בקרב האוהדים ועל הכתפיים של המאמן ניסו אביטן.

גורם במועדון סיפר: "הניצחון נותן תקוות מחודשות ומסמן כיוון מאוחר לדרך אחרת. רק המשכיות ורצף ניצחונות יראו אם החץ האדום נורה".

חדר ההלבשה של הפועל תל אביב לא נראה שמח וצוהל כבר זמן רב. המאמן ניסו אביטן הזיל דמעות שניגרו מתוך הסיום הדרמטי של המשחק. "קל לראות מה אני עובר ומה אני מרגיש. היה מרגש לשמוע את השירה והשמחה בתוך חדר ההלבשה, ועכשיו מתבקש מהניצחון הזה חיבור והמשכיות".

אביטן בוכה בסיום.
אביטן בוכה בסיום. "קל לראות מה אני עובר" (צילום: רענן ברנובסקי)

אביטן דיבר בסיום בזעם על גורמים אשר מנסים לפלג את הקבוצה וליצור מצבים דרמטיים סביב עבודתו במתחם חודורוב וסביב המשך דרכו במועדון. בסביבת המאמן הבהירו את הכוונה בדבריו: "יש גורמים שדאגו לכתבות ולפרסומים שליליים סביב ניסו ויצרו אווירה שלילית לכאורה אחרי הפסד או תיקו, וטענו כי דרכו על הקווים בדרך לסיום. הם העבירו לאנשים המובילים במועדון סיפורים שהאמת עליהם לא הייתה ולא נבראה על יחסיו עם חלק מהשחקנים, רק כדי ליצור אש בחדר ההלבשה".

על עומר דמארי, החלוץ שסידר למאמן את דרמת הדמעות בשער הניצחון, אמר אביטן: "כל שחקן שמגלה יכולת טובה גורם לי נחת, דמארי היה טוב לאורך כל המשחק ואני סומך עליו. מערכת היחסים ביני לבין עומר דמארי היא מצוינת".

בסיום המשחק נעזר הקשר עמנואל בואטנג בחבריו על מנת לצאת מהאצטדיון. בואטנג הוחלף לאחר שנפצע בברך וברצועות ומירר בבכי. בהפועל תל אביב מוטרדים מהפציעה, ותוך 36 שעות יעבור בואטנג את כל ההליך הרפואי כדי לאבחן את מהות הפציעה אשר מוגדרת כקשה ולא טובה. אם הפציעה היא ברצועות ובמניסקוס, הקשר הגנאי עלול להיעדר במשך תקופה ארוכה. פצועים נוספים שלא יעמדו לרשות המאמן במשחק נגד הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר הם אוראל דגני ואריק ינקו, המחלימים ממתיחות בשריר הירך.

בואטנג. בכה על הספסל (אודי ציטיאט)
בואטנג. בכה על הספסל (אודי ציטיאט)

זעם ענק קיים בקבוצה על חלוץ הרכש דמבה קמארה, שלא שב בזמן ממשחק הידידות של נבחרת גינאה נגד נבחרת צ'ילה. המאמן ניסו אביטן אמר בנושא: "קמארה היה אמור להגיע לאימון ביום שישי ולהתאמן וזה לא קרה. יהיה בקרוב בירור ונחליט מה יהיה אחרי שנשמע אותו". גורם במועדון הוסיף: "יש מי מהשחקנים אשר חושבים שהם נמצאים בשכונה ולא מפנימים שהם במועדון ענק בישראל. לא להגיע כלל לאימון זה מעשה שלא מתקבל והוא יטופל".

למרות שקאמרה ואור אינברום לא נכללו בסגל למשחק נגד כפר סבא, השניים הגיעו לבלומפילד ויצאו מהאצטדיון יחד עם חבריהם שניצחו לראשונה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי