Sport1 Banner

בוזגלו שוחרר מבית החולים, צפוי לשוב לאימונים בשבוע הבא

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

אחרי שהתאושש בסוף השנה שעברה מקרע ברצועה הצולבת ופתח היטב את עונת 2019/20, הקשר נפגע באימון ואמבולנס שהגיע למתחם האימונים פינה אותו לרמב"ם, שם כתפו הוחזרה למקומה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אלמוג בוזגלו שוחרר הערב (חמישי) מבית החולים לאחר שכתפו הוחזרה למקומה. בדיקת MRI שעבר הקשר לא הראתה סימנים מדאיגים ובהפועל חיפה מקווים שהוא ישוב לאימונים כבר בתחילת השבוע הבא. שחקן נוסף שלא התאמן הבוקר הוא גילי ורמוט, שסובל מעומס ועשוי לעמוד לרשותו של חיים סילבס החל מן השבוע הבא.


בוזגלו התאושש מקרע ברצועה הצולבת בסוף העונה שעברה ובתחילת העונה הנוכחית החל להראות שהוא חוזר לכושרו וליכולתו, אבל הבוקר שוב משפחת בוזגלו מצאה את עצמה המומה וכואבת. הפועל חיפה הודיעה כי הקשר פרק את הכתף באימון הבוקר ופונה לטיפול באמצעות אמבולנס לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שקיבל טיפול ראשוני במגרש מהצוות הרפואי של המועדון. נזכיר כי כבר לפני כחודש, במהלך משחק הדרבי נגד מכבי חיפה, פרק בוזגלו את הכתף, אלא שבמהלך הטיפול הראשוני הוחזרה הכתף למקומה. 



כידוע, בוזגלו כלל לא שותף מול הפועל באר שבע במחזור האחרון ובצוות המקצועי הסבירו כי הסיבה היא ירידה בכושרו של השחקן, שאף היה אמור להיות מוזמן לשיחה אישית עם המאמן חיים סילבס. הבוקר החלו בקבוצה בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל רעננה, כשבצוות המקצועי רוצים לערוך משחק אימון במהלך פגרת הנבחרת כדי להשאיר את השחקנים בכושר משחק. הבעלים יואב כץ צפוי לנחות בשבוע הקרוב בישראל.



אלמוג בוזגלו. מקווים שלא נגרם נזק (מאור אלקסלסי)
עוד באותו נושא: אלמוג בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי