Sport1 Banner

ליוואי גרסיה: "ראיתם רק קצת מהיכולת האמיתית שלי"

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | אריאל שלום

המאמן היה מרוצה מהיכולת של חניכיו: "ניצחון חשוב כדי להיכנס למסלול. אני ויוסי מחזיקים מאזולאי ו-וארן, עד ינואר יש המון זמן". איש המשחק סיכם: "היינו מאוד מאוכזבים מההפסד למכבי ת"א, ההבדל היה בגישה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התאוששה בענק. אחרי ההפסד המביש 4:0 למכבי תל אביב, החבורה של רוני לוי התפוצצה על מכבי נתניה המתרסקת, עלתה ליתרון 0:3 בדקה ה-41 ולמרות שנותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-60 וללא איתמר ניצן, הצליחה לשמור על התוצאה והשיגה ניצחון חשוב. רוני לוי סיכם בסיום:
"לא צריך להעביר את הביתיות לנתניה, הסטטיסטיקה מתיישרת, ואני מאמין שבסוף גם בטדי נחזור לנצח ונציג יכולת טובה"

מה השתנה היום? "אמרתי מהתחלה שלקבוצה יקח זמן להתחבר, סך הכל עשינו הכנה טובה וגם בגביע הטוטו נראינו טוב מאוד. בליגה התחיל קצת קשה, וכשאתה לא מייצר מומנטום הדברים הולכים יותר קשה. המשחקים כרגע הם חשובים כדי להיכנס למסלול הנכון, שמח שניצחנו ועשינו את זה"

האם ההדחה של פלומיין מהסגל היא מסר ל'דריבליסטים' בקבוצה? "אני חושב שכל השחקנים שלנו, בכל תקופת ההכנה ללא יוצא מן הכלל גילו רצינות, משמעת טקטית וקבוצתית, זה פחות בא לידי ביטוי. לפעמים לומדים תוך כדי תנועה את הקבוצה ואז מסדרים את הדברים בהתאם"


רוני לוי: "לפעמים לומדים את הקבוצה תוך כדי תנועה" (אריאל שלום)

וארן ואזולאי יישארו החלוצים עד סוף העונה? "שניהם שחקנים טובים מאוד, לפני יומיים כולם קראו להם חלשים. אני ויוסי מאוד מחזיקים מהם וסומכים עליהם, אבל אנחנו יודעים שהם צריכים ביטחון, ובית"ר צריכה להיות קבוצה טובה יותר כדי לייצר להם מצבים. עד ינואר יש המון זמן, אני סומך עליהם"

האם תמשיך עם חוליית ההגנה שפתחה הערב? "יש לנו סגל טוב, יש לנו שחקני הגנה טובים. חלקם לא שיחקו היום, טל בן חיים וקונטה שחקנים חשובים. אלה ששיחקו היום עשו עבודה טובה, חשוב שיש אופציות. המחמאות לשחקנים"


רוני לוי: "שמח שניצחנו וחזרנו למסלול הנכון" (אריאל שלום)


איש המשחק, ליוואי גרסיה סיכם בקצרה:
"זאת הרגשה מדהימה. היינו מאוד מאוכזבים אחרי ההפסד 4:0 למכבי תל אביב, עשינו הכנה טובה וזה מרגיש טוב לנצח. אני מכיר את עצמי, ראיתם קצת מליוואי גרסיה האמיתי, אני מקווה להמשיך בכושר הזה. הדבר החשוב ביותר היה להשיג את הנקודות. ההבדל היום היה בגישה, אנחנו שמחים".

עוד באותו נושא: ליוואי גרסיה, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי