Sport1 Banner

"עוואד לקח את ההזדמנות ושלח מסר גדול לצוות המקצועי"

מוחמד עוואד, שחקני מכבי חיפה
מוחמד עוואד, שחקני מכבי חיפה | עדי אבישי

במכבי חיפה מרוצים מהחלוץ שעלה מהספסל וסיפק שער ובישול: "אם הוא ימשיך ויפרוץ העונה זה יתרום לנו משמעותית". שמחה גדולה בכרמל לאחר השלישייה השנייה ברציפות, לעיני 9,000 אוהדים. במועדון הגנו על שועה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי חיפה עם היציאה לפגרת הנבחרות לאחר הניצחון 0:3 על סקציה נס ציונה. זו הייתה השלישייה השנייה ברציפות של הקבוצה של מרקו בלבול, לעיני לא פחות מ-9,000 אוהדים ירוקים, לאחר שהביסה את מכבי נתניה במחזור הקודם בדיוק באותה התוצאה. הירוקים אמנם מדורגים במקום השלישי בלבד אך רחוקים רק נקודה אחת מהפסגה. במועדון מספרים על פתיחת העונה הטובה ביותר מאז עונת האליפות ומקווים להמשיך כך גם לאחר פגרת הנבחרת.

מי שזכה למרבית המחמאות לאחר הניצחון על נס ציונה הוא החלוץ מוחמד עוואד שנכנס כמחליף וסיים את המשחק עם שער ובישול. "עוואד הוכיח הרבה בגרות העונה. הוא חיכה להזדמנות שלו, לקח אותה בשתי ידיים ושלח מסר לצוות המקצועי להמשיך העונה", אמרו בכרמל, והמשיכו: "אם הוא ימשיך ויפרוץ העונה זה יתרום לנו משמעותית".

גם המאמן מרקו בלבול זכה לשבחים מהצוות הניהולי, בעיקר על השינויים שביצע במחצית השנייה. מרקו ממשיך להוכיח שעבורו כל השחקנים שווים ומי שהוא חושב שמתאים למשחק זה או אחר – עולה במגרש ובינתיים זה בינגו ברוב המשחקים", אמרו בקבוצה. במועדון בירכו גם על החלטתו להחזיר לשער את גיא חיימוב על חשבון ג'וש כהן. "מרקו לא מושפע מהקהל או מהסביבה אלא הולך עם האמת המקצועית שלו ועבורו חיימוב הוא חד משמעית השוער הראשון", אמרו בקבוצה.


שחקני מכבי חיפה חוגגים. פתיחת העונה הטובה ביותר מאז עונת האליפות (עדי אבישי)

מה שהעיב מעט על הניצחון הייתה העובדה שהחלוץ ירדן שועה לא נשאר לחגיגות של השחקנים עם הקהל ומיד לאחר שהעביר חולצה לאחד האוהדים ביציע בחר לרדת מיד לחדר ההלבשה. חלק מהאנשים במועדון ביקרו את ההחלטה של החלוץ אך היו גם כאלה שבחרו להגן עליו: "שחקן שהולך מיד לאחר השריקה לקהל ונותן את החולצה שמח עבור הקהל שלו".

בנושא אחר, בימים הקרובים ייפגשו ראשי המועדון עם הבלם עופרי ארד כדי לחתום סופית על חוזה חדש. בקבוצה כבר האריכו לאחרונה חוזים למספר שחקנים כמו נטע לביא, איעד חבשי ומוחמד אבו פאני וכעת גם בלם נבחרת אולימפית צפוי לחתום על חוזה חדש.


אוהדי מכבי חיפה. 9,000 ליוו את הקבוצה אמש (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: מוחמד עוואד, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי