Sport1 Banner

קורצקי: "המיקום של הפועל ת"א לא תואם את היכולת שלה"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה הכין את שחקניו למפגש במושבה נגד האדומים (ראשון 18:45, ספורט4), מולם הוא מצפה להוציא נקודות, אך הזהיר: "צפוי משחק קשה". אסף צור: "נמשיך את היכולת הטובה נגד ב"ש". ריבאס עזב וחזר לארצו

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (ראשון 19:45, שידור ישיר בספורט4) את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה, וברעננה מאמינים כי זה המשחק שיחזיר אותם למסלול הניצחונות לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע במחזור האחרון בו הציגה הקבוצה יכולת טובה ושחקניה החטיאו ממצבים טובים מול השער.

להפועל רעננה רק ארבע נקודות, והמאמן מנחם קורצקי ושחקניו שוחחו במהלך האימונים על הסתבכות בתחתית הטבלה אם לא יביאו נקודות כבר נגד הפועל ת"א. מהמשחק יחסר הבלם דויד מתאוס, שהורחק בכרטיס צהוב שני נגד באר שבע. כמו כן החלוץ מקולומביה קרלוס ריבס סיים את דרכו בקבוצה בשל פציעה ועזב לארצו.

באימונים תורגלו מצבים של סגירת מצבי כדרור קדימה מכיוון הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי, פעילות באגף של מאור בוזגלו ומצבים בתוך רחבת העונשין אליהם מגיע החלוץ דמבה קמארה. יוג'ין אנסה וקייס גאנם הוכיחו שאפתנות רבה ושיתוף פעולה מוצלח עם אור דסה, שחקנים בהם רואים ברעננה את המפתחות להבקעת שערים. למשחק אמורים להגיע מעל 3,000 אוהדי הפועל תל אביב.

אנה ודסה. שחקני המפתח להבקעת שערים (אריאל שלום)
אנה ודסה. שחקני המפתח להבקעת שערים (אריאל שלום)

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "המיקום בטבלה של הפועל תל אביב לא תואם את היכולת שלה, כמו שלנו. צפוי משחק קשה ואנחנו מקווים שנשחק היטב וננצח".

השוער אסף צור הוסיף: "השחקנים עובדים קשה באימונים, ונגיע לנצח את הפועל תל אביב תוך המשכיות ליכולת הטובה מהמשחק נגד הפועל ב"ש".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני, עידו לוי, אביחי ידין, בן בנימין, ירדן כהן , דיווין נאה, כרם ארשיד, אור דסה, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי