Sport1 Banner

חיימוב צפוי לחזור נגד נס ציונה, כל הכרטיסים נחטפו

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

לאחר שהתאושש מזעזוע המוח שספג נגד מכבי ת"א, השוער אמור לפתוח בשער מכבי חיפה במקום ג'וש כהן. שי בן דוד יהיה בסגל עקב פציעות הבלמים. טירוף בקרב האוהדים, יציעים נוספים צפויים להיפתח בצד המערבי של המושבה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול 0:3 על מכבי נתניה בשבוע שעבר, במכבי חיפה רוצים להמשיך את המומנטום במשחק החוץ נגד סקציה נס ציונה מחר (שבת, שידור ישיר בספורט3 החל מ-18:45). אמנם המשחק ייערך באצטדיון המושבה, אבל הירוקים צפויים ליהנות מאווירה ביתית. כבר היום אזלו כל הכרטיסים ביציע המערבי של אצטדיון המושבה, כלומר מעל 6,000 ירוקים כבר הבטיחו את מקומם וההערכה כי גם היציעים שנפתחו בצעד המערבי לטובת אוהדי מכבי חיפה יימכרו עד לפתיחת המשחק. "הקהל שלנו מטורף ומלווה אותנו לכל מקום, השחקנים צריכים להחזיר לו על המגרש", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, מרקו בלבול לא מתכוון לבצע שינויים ביחס למשחק נגד נתניה, מה שאומר שהקבוצה תמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה ובחלק ההתקפי יעלו יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה. ההתלבטות היחידה היא בעמדת השוער, כאשר ההערכה היא שגיא חיימוב יחזור לשער למרות היכולת הטובה של ג'וש כהן במחזור האחרון. "כהן הגיע לחיפה על תקן שוער שני וכניסתו לשער באה בעקבות הפציעה של חיימוב ולא בגלל יכולת חלשה", אמרו בכרמל והוסיפו: "חיימוב פתח את העונה טוב וראוי להמשיך בין הקורות".

מי שיחזור לסגל הוא ירדן שועה, שהושעה בשבוע שעבר ואף עמד השבוע בפני ועדת משמעת. החלוץ צפוי לפתוח על הספסל. שי בן דוד יישאר בסגל וזאת בגלל העובדה ששני בלמים אחרים, טרנט סיינסבורי ורמי גרשון, סובלים מפציעות ובלבול מעוניין להחזיק בלם מחליף על הספסל.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה, יאניק ווילדסחוט.

יספקו לקבוצתם אווירה ביתית במושבה. אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)
יספקו לקבוצתם אווירה ביתית במושבה. אוהדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

עוד באותו נושא: גיא חיימוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי