Sport1 Banner

בחדרה מרוצים: "הבטחנו שנהיה קבוצה אחרת כשיגיע רכש"

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | מאור אלקסלסי

בקבוצה של אורי גוטמן סופרים את הניצחון השני ברציפות עם ה-1:2 על הפועל חיפה ומחמיאים למאמן ולאורן גולן: "קיבל את הכלים להתחזק". סלים עמאש נפצע, קוגבנייה כעס שלא שותף

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רק לפני פחות מחודש עמד המאמן אורי גוטמן בפני שבוע גורלי, כאשר מעבר לאי הרצון שלו להחתים את הקשר ערן לוי – מה שגרר כעס גדול בקרב הקהל – גם עתידו של המאמן עמד על המאזניים. מאז, חדרה ניצחה פעמיים ברציפות, כולל ה-2:1 על הפועל חיפה אתמול (ראשון), ומאז פגרת הנבחרת אף מציגה שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה.

בחדרה החמיאו הבוקר למאמן, וגם ליועץ המקצועי אורן גולן שבחר בו ועמד מאחוריו בקשר לכל ההחלטות. "מאז המשחק הראשון בגביע הטוטו דיבר גוטמן על הרצון שלו להתחזק במספר שחקנים משמעותיים והוא קיבל אותם. קרדיט מגיע גם לאורן גולן, שעבד ימים כלילות עם המנכ"ל אלי דגני על מנת לקיים את ההבטחות שלהם למאמן" אמרו בחדרה.

הקבוצה אכן הציגה יכולת טובה, ובעיקר הציגה משחק טאקטי נכון ונהנתה מהיכולת של שלושת המצטרפים האחרונים יהב גורפינקל, רועי זיקרי ומוחמד אבו פאני, שהגיע לחדרה רק ביום רביעי האחרון. "הבטחנו שיגיע רכש מתאים ונהיה קבוצה אחרת וכך היה. כעת המבחן האמיתי שלנו הוא נגד קריית שמונה", אמרו בחדרה.

קוגבנייה. המאמן בחר להכניס בלם (מאור אלקסלסי)
קוגבנייה. המאמן בחר להכניס בלם (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, במועדון מעט מודאגים מהפציעה של הקשר סלים עמאש שרק חזר מהיעדרות ארוכה, וכעת מקווים כי מדובר בפציעה לא קשה. הקשר דידייה קוגבנייה כעס בחדר ההלבשה על כך שלא שותף. גוטמן רצה להכניס את קוגבנייה כחילוף שלישי עשר דקות לסיום המשחק אבל אז חדרה ספגה שער מצמק והמאמן בחר להכניס את הבלם ירין חסן על מנת לשמור על התוצאה. גם לוסיו הביע את כעסו על כך שלא קיבל כדורים שהיה במצבים קורצים.

עוד באותו נושא: אורי גוטמן, דידייה קוגבנייה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי