Sport1 Banner

מכבי נתניה זכתה במגן הכבוד, דני עמוס שב לאימונים

מכבי נתניה בבית הנשיא
מכבי נתניה בבית הנשיא | מכבי נתניה

היהלומים הגיעו לבית הנשיא: "אם אנחנו פה, כנראה עשינו משהו טוב", אמר אייל סגל לראובן ריבלין. וגם: השוער לא ישחק נגד חדרה על אף ששב לפעילות, גם אולסק נצטווה לנוח וייעדר. כהן סובב את הברך, אך עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
התבוסה שהנחילה אמש (ראשון) הפועל חיפה לעירוני קריית שמונה במחזור השלישי בגביע הטוטו, הציבה את מכבי נתניה במצב מצוין לקראת מחזור הסיום, כאשר מחר (שלישי, 20:30) היהלומים יתארחו במגרשם הביתי אצל הפועל חדרה, כשניצחון צפוי לסדר להם מקום בחצי הגמר בשבוע הבא.


הבשורה החיובית מגיעה מכיוונו של השוער דני עמוס, שחזר הבוקר לאימונים חלקיים עם הקבוצה, אך בכל זאת, ייעדר גם מחר, כשבקבוצה ינסו להכשירו לחצי גמר/משחקי הדירוג בגביע הטוטו או לחילופין לפתיחת הליגה. ביחד איתו, גם הקשר ניקו אולסק שנשלח ביום שבת לבית החולים לבדיקות בעקבות דלקת בדרכי השתן ונעדר מול הפועל כפ"ס, הצטווה על ידי הרופא לנוח מספר ימים נוספים וייעדר מההתמודדות.


צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא תירגל את ההרכב באימון המסכם, אך בכל זאת, שינוי אחד צפוי להתבצע כשטים הויבך, שנח בשבת, אמור לפתוח לצידו של רומן גולובארט במרכז ההגנה. בעמדת המגן השמאלי, בורחה הררה עשוי לפתוח במקומו של בן תורג'מן.


בחוליית הקישור, הקפטן אלמוג כהן, היחיד שפתח בשלושת המשחקים הראשונים, עשוי לזכות במנוחה, אך חשיבות המשחק והעובדה כי אולסק אינו כשיר, עשויים לגרום לכך שכהן יפתח. ללא קשר, כהן סובב את הברך במשחק מול הפועל כפ"ס בשבת, אולם הבהיר כי הוא יעשה את מירב המאמצים לשחק וההערכות הן שיפתח. אם כהן לא יפתח, נתניה עשויה לעלות עם רועי קהת ולהסיט את גבי קניקובסקי אחורנית, או את אביב אברהם, כשללא קשר קהת עשוי להשתלב בהרכב. "התוצאה אתמול של ק"ש הייתה לטובתנו, אבל עכשיו זה תורנו לעשות את העבודה ולהבטיח את ההעפלה", אמרו שחקנים בקבוצה.



כהן. היחיד שפתח בכל שלושת המשחקים (אריאל שלום)


בנושא אחר, הקבוצה זכתה הבוקר בפרס מגן הכבוד, בטקס השנתי בבית הנשיא, פרס המסכם את פועלם של מועדוני הכדורגל בארץ בתחומי הקהילה והחברה. "קיוויתי גם ב-15 במאי להרגיש כזאת קרבה אליך כבוד הנשיא, ועד הדקה ה-83 הייתי בטוח שזה גם מה שיהיה", אמר בעלי נתניה, אייל סגל, בטקס. "לפני שלוש שנים קיבלתי טלפון מראשת העיר נתניה, והתבקשתי, רגע לפני שהמועדון מפורק ויורד לליגה ג', לקחת אותו מהכונס. מאז אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב לקהל האוהדים הגדול שחבטו בו לא מעט בשנים האחרונות. אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב ואם אנחנו פה כנראה שעשינו לא רע".


עוד אמר סגל במעמד המכובד: "אני מאחל לכולם שכל אחד מאיתנו יידע לעשות מעט בשביל שהחברה הישראלית תהיה חברה טובה יותר. אני מאחל שנמשיך לחוות רגעים טובים בלי הבדל דת, גזע וצבע, כי בסוף כולנו נולדנו בצלם".


הנשיא ראובן ריבלין אמר במהלך הטקס: "מועדון מכבי נתניה הצליח לסחוף אחריו בתקופה קצרה קהילות שלמות בעיר. אימוץ של מתנ"סים בשכונת קשת יום, קידום אורח חיים בריא של קהל אוהדים והקמת מועדון אוהדות ייחודי".




הרכב משוער: רז כרמי, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולובארט, בן תורג'מן (בורחה הררה), סתיו פיניש, אלמוג כהן (רועי קהת), יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.
עוד באותו נושא: מגן הכבוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי