Sport1 Banner

דלמאו נפגש עם ראשי הראקלס וביקש לעזוב למכבי ת"א

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Peter Lous/Soccrates/Getty Images

החלוץ כבר סיכם את תנאיו במכבי ת"א, הוא וסוכנו ממשיכים להפעיל לחץ על ההולנדים ולהחרים אימונים. מאמנו מתח ביקורת קשה: "התמונות מבית החולים? זה מבוים. ההתנהגות מבישה". הקבוצה שבה לארץ, השחקנים זכו לחופש

(גודל טקסט)

ראשי מכבי תל אביב מאמינים שניתן יהיה לסגור עוד השבוע את עסקת רכישתו של החלוץ הספרדי, אדריאן דלמאו, מהראקלס ההולנדית. כזכור, שוחח אמש סוכנו של החלוץ, הקטור פריס רוס עם ספורט1 וחשף כי פרטי החוזה בין החלוץ ומכבי כבר סוכמו וכעת נותר להמתין רק לסיכום סופי בין המועדונים.

דלמאו עצמו החרים את שני האימונים האחרונים בסוף השבוע וגם היום לא עלה על כר הדשא, לאחר שנפגש עם ראשי הראקלס וביקש שחרור מיידי למכבי תל אביב. כידוע דלמאו וסוכנו מפעילים בימים האחרונים לחץ על ראשי המועדון ההולנדי לסגור במהרה את עסקת העברתו לישראל, כדי שיצטרף עוד השבוע לאימוני הצהובים שהציעו עבורו כמיליון יורו.

עוד לפני הפגישה והיעדרותו הנוספת מהאימונים, ספג הבוקר דלמאו דברי ביקורת ממאמנו פרנק וורמות', שהתראיין בהולנד לאחר שלא אהב את התנהלותו של החלוץ ושל חברו אלכסנדר מרקל, שמבקש גם הוא לעזוב את המועדון ההולנדי: "מה שקרה בימים האחרונים הוא פשוט בלתי ייאמן", אמר המאמן הגרמני, "ההתנהגות של שניהם מזכירה לי התנהלות של ילדים מתבגרים שלא מוצאים את דרכם. אני אפילו לא מסוגל לכעוס עליהם, אבל לא חוויתי כזאת התנהגות, בכל שנותיי בכדורגל. ולגבי אדריאן, אני לא יודע אם הוא מושפע מהסוכן שלו, אבל אנחנו מגלים כעת צד לגמרי אחר באישיות שלו". המאמן וורמות' אף גיחך על התמונות ששלח דלמאו מבית החולים, לאחר שכביכול חש ברע והוסיף: "הכל היה מבוים, הוא שלח את התמונות, כדי לנסות ולהוציא את עצמו מהסיטואציה אליה נקלע, לאחר שלא הגיע לאימון".


אדריאן דלמאן (Erwin Spek/Soccrates/Getty Images)

מכבי תל אביב שסיימה אמש את מחנה האימון הראשון שלה בהולנד, נחתה הלילה בישראל והשחקנים קיבלו יום חופשי לאחר עשרה ימי אימון אינטנסיביים בהורסט. ביום חמישי תערוך מכבי משחק אימון נוסף, נגד בית"ר ת"א-בת ים וביום ראשון הבא תמריא שוב להורסט שבהולנד, למחנה אימון נוסף, שם תערוך שלושה משחקי אימון, בין השאר נגד גנק אלופת בלגיה וספרטה רוטרדם ההולנדית.

עוד באותו נושא: אדריאן דלמאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי