Sport1 Banner

חן עזרא לחבריו: "מאמין שהכול יסתדר ואשחק במכבי נתניה"

חן עזרא
חן עזרא | לירון מולדובן

הקשר מאמין שהנושא הכספי ייפתר. אלמוג כהן צפוי לחתום רשמית עד מחר בצהריים, גולוברט סיכם את מרבית תנאיו בקבוצה. תירם, המחזיק בדרכון פורטוגלי, בוחן אופציות באירופה. קהת ישחק עם המספר 19

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים במלאכת השלמת בניית הסגל, כשצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, רוצים לגבש את הסגל המלא עד כמה שניתן כבר עד פתיחת האימונים ביום ראשון הקרוב. כבר במהלך הימים האחרונים החלו השחקנים הישראלים בבדיקות רפואיות כהכנה לעונה, כשבמהלך סוף השבוע צפוי לנחות גם טים הויבך. יחמיר היקה ביקש להגיע באיחור של יום עקב סידורים אישיים וצפוי להיענות, כשגם פאטוס בצ'יראיי, שיצא לפגרה באיחור עקב שהות עם נבחרתו עשוי להיעדר. מי שכן יגיע הוא ניקו אולסק שעתידו בספק.

בקבוצה רוצים להשלים את חתימתו של הבלם רומן גולוברט, כאשר מרבית הפרטים בין הצדדים סוכמו ונתניה צפויה להעביר לקבוצתו נאה סלאמיס קרוב ל-150 אלף יורו. הפרטים שנותרו עד לחתימה הם פרטים טכניים כמו מועד התשלום והאם תהיה חלוקה לתשלומים. כבר לפני שלושה ימים פרסמנו שהקבוצה הגישה הצעה משודרגת עבור הבלם.

במקביל, בנתניה ממשיכים בהתעניינות באקס חן עזרא, כאשר במקביל לעובדה שבנתניה מחכים שעזרא יקבל את השחרור מהפועל ב"ש, במועדון עצמו גם עורכים עם הקשר שיחות על שכרו. יש לציין שבשיחות סגורות הבהיר הקשר לחבריו כי הוא מאמין שהעניין ייפתר והוא יצטרף. בכל אופן, בנתניה רוצים לקדם את העסקה במהירות, אך לא יתפשרו על כל מחיר בשל חוליית הקישור שכוללת כעת שחקנים רבים.


שחקני מכבי נתניה. ביום ראשון: אימון הבכורה לעונה (אודי ציטיאט)

אלמוג כהן, שסיכם על חוזהו בשבוע שעבר, מחכה לנחיתת סוכנו הגרמני בארץ, דבר אשר צפוי להתרחש היום בערב והוא צפוי לחתום על חוזהו לכל המאוחר עד מחר בצהריים. רועי קהת, שחתם במועדון ביום שישי, בדק את האפשרות לקבל את החולצה מספר 19, עמה היה מזוהה ושייכת כיום ליונס מלאדה, כאשר בקבוצה שיבחו את החלוץ הצעיר שהסכים לכך, כשמלאדה צפוי לקבל את הספרה 11.

בנתניה עדיין מתעסקים בעמדת המגן השמאלי, כאשר נכון לרגע זה המו"מ עם סאן מנחם תקוע. מכבי חיפה לא משחררת את השחקן בהיעדר אלטרנטיבה ואף העבירה מסר כי רואה בו חלק מהסגל. בנוסף, בכרמל מעוניינים באופציה של השאלה או פיצוי כספי, דבר שנתניה כרגע לא מסכימה לו. בנתניה בודקים גם את האופציה של מתן בלטקסה, מגנה של בני יהודה בעונה שעברה, אך נראה כי האחרון ינסה למצות קודם את האופציות העומדות לרשותו (מכבי חיפה ובית"ר ירושלים התעניינו בו, וגם חיפוש קבוצה באירופה על הפרק. מי שהוצע לקבוצה בשבועיים האחרונים הוא בן תורג'מן.

הבלם והקפטן דודי תירם, מחזיק בדרכון פורטוגלי ובוחן בימים אלו אופציות באירופה. כזכור, נתניה צירפה לאחרונה את יובל שדה וכעת נמצאים בסגל היהלומים לא פחות מחמישה בלמים.


רועי קהת. יקבל את חולצה מס' 19 (דני מרון)

עוד באותו נושא: דודי תירם, חן עזרא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי