Sport1 Banner

במכבי חיפה רוצים למנות עוזר מאמן נוסף, יונוץ וינה מועמד

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים לצרף איש צוות נוסף יחד עם צירוף של מאמן כושר חדש. הקשר הרומני מוויטורול מבוקש לפי דיווחים בתקשורת המקומית. במועדון מאמינים שחזיזה יצטרף בשבוע הבא, אופטימיות גם לגבי עתידו של פריי

(גודל טקסט)
לאחר פרידה של מספר אנשים מהצוות המקצועי, הודיעה אתמול (חמישי) מכבי חיפה של פול גרובס כעוזרו של מרקו בלבול. גרובס עבד בעבר בווסטהאם עם בלבול ועם אברהם גרנט, שבדיוק כמו במקרה של בואה מורטה מאמן נבחרת ישראל לשער היה זה שתווך בין הצדדים. "מדובר באיש מקצוע ראוי ואנחנו בטוחים שהוא יתרום לנו רבות", אמרו בחיפה.


מעבר לכך במועדון רוצים לצרף עוזר מאמן נוסף שככל הנראה יהיה ישראלי, וגם מאמן כושר והכוונה לצרף את שני אנשי הצוות לפני פתיחת האימונים בשבוע הבא. אחד המועמדים לעוזר המאמן הוא שחקן העבר גל אלברמן שפרש רשמית בשבוע שעבר ונמצא בימים אלה בחו"ל ולאחר חזרתו יקבל החלטה לגבי עתידו.


בנוסף בלבול גם מעוניין להשאיר בעונה הבאה את ג'ובאני רוסו שחוזהו הסתיים בסוף העונה. למשרת מאמן הכושר עדיין המועמד המוביל הוא אבנר עיני שעבד בעונה האחרונה בבני יהודה, אך בלבול בוחן מספר אופציות נוספות.



במכבי חיפה רוצים את גל אלברמן כעוזר הישראלי של מרקו בלבול (אריאל שלום)


מעבר לכך בקבוצה רוצים להתחיל במסע החיזוק ואתמול דווח באתר רומני כי הקשר יונוץ וינה מוויטורול מועמד לירוקים. וינה נחשב לכישרון גדול וזוכה להתעניינות מצד קבוצות אחרות באירופה ומחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו הרומנית שתדרוש על השחקן על פי הדיווח מעל מיליון יורו.


בינתיים בקבוצה רוצים לקבל תשובה סופית מקרים פריי כאשר כל הפרטים מול השחקן סגורים והטורקי מחפש אופציות בליגה השנייה באנגליה. באשר לעסקת ניקו אולסק הירוקים ימשיכו לנסות לצרפו, ניקו אולסק אבל בשלב זה יש פערים בין המועדון לבין מכבי נתניה כאשר היהלומים דורשים סכום גבוה יותר מההצעה של חיפה.


לעומת אולסק, מכבי חיפה אופטימית לגבי צירופו של דולב חזיזה מבני יהודה ונראה כי הירוקים יגבירו את המאמץ בשבוע הבא. כפי שפרסמנו כאן, חזיזה יגיע בתמורה לעמית זנטי שימשיך במועדון הכתום.




מי שעשוי לעזוב את המועדון הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה לאחר שהשחקן נוטה שלא לקבל את הצעת החוזה החדשה שלו שבו הוא אמור לקבל שכר נמוך יותר, זאת בשל מיסים גבוהים על כך שמדובר בשחקן ישראלי. בחיפה העבירו מסר לשחקן: "אנחנו רוצים את רוקאביצה והצענו לו הצעה מכובדת וכעת זה בידיים שלו".


אתמול השתתפו השחקנים ואנשי מכבי חיפה בחתונתו של רמי גרשון, שגם עתידו במועדון לא ברור. לאחרונה הבהירו בחיפה כי אם הבלם לא ימצא לעצמו קבוצה בחו"ל, הוא ימשיך במועדון הירוק.



אופטימיות לגבי החתמתו של דולב חזיזה (דני מרון)
עוד באותו נושא: גל אלברמן, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי