Sport1 Banner

מוחמד עוואד החלים וצפוי לחזור לסגל נגד בני יהודה

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

הירוקים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות נגד החבורה העיקשת של יוסי אבוקסיס. החלוץ יחזור אחרי שבועיים היעדרות. מרקו בלבול: "בני יהודה היא קבוצה פיזית, מאורגנת וטקטית שעושה דברים נפלאים בליגה"

(גודל טקסט)

 

מכבי חיפה תפגוש מחר (21:00) את בני יהודה באצטדיון 'המושבה'. הירוקים רוצים להמשיך ברצף הניצחונות האחרון, ולהשיג 3 נקודות חשובות בקרב ישיר על המקום ביארופה בעונה הבאה. מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, דיבר לאתר הרשמי של הירוקים לקרת המשחק:

"תמיד טוב לנצח, קל וחומר שהניצחון מול ב"ש היה במאבק ישיר על המקום באירופה והמקום השני. ניצחנו משחק סופר קשה בחוץ והמטרה היא להמשיך באותו סגנון ובואתה הדרך. נשארו לנו משחקים לא פשוטים".


על היריבה אמר: "אין משחקים קלים בפלייאוף, אנחנו רואים את המשחקים. בני יהודה קבוצה פיזית, מאורגנת וטקטית שעושה דברים נפלאים בליגה. זה משחק סופר קשה וסופר חשוב. נבוא כמו לכל משחק, מרוכזים, על מנת לחזור עם שלוש נקודות שיקרבו אותנו לעבור המטרה".



מרקו בלבול: "אין משחקים קלים בפלייאוף" (אריאל שלום)


לסיום התייחס המאמן לשלל הספקולציות לקראת חלון ההעברות: "אני רואה את הכותרות ואני מבין את הצורך של כלי התקשורת לעסוק בזה. אנחנו מבחינתנו עושים בכאן ועכשיו ונשארים מפוקסים. אחרי שנשיג את המטרות שלנו, יהיה לנו זמן לעסוק גם בדברים האלה".


מבחינה מקצועית נראה כי המאמן לא יבצע שינויים מההרכב שניצח את באר שבע כאשר רמי גרשון יפתח במרכז ההגנה במקומו של אטיין ריינן המורחק. בכל מקרה ההחלטה הסופית בדומה למשחקים האחרונים תתקבל סמוך למשחק. החלוץ מוחמד עוואד שנעדר מהמשחק האחרון בגלל פציעה חזר לכשירות מלאה וצפוי להיות בסגל.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, עופרי ארד, רמי גרשון, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה.
עוד באותו נושא: מוחמד עוואד, מרקו בלבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי