Sport1 Banner

קובי רפואה מתכנן מהפכה בסגל הפועל תל אביב בעונה הבאה

קאיו, רמזי ספורי, ניר לקס
קאיו, רמזי ספורי, ניר לקס | עדי אבישי

בישיבת הדירקטוריון הוחלט שהאחים ניסנוב יבנו את הסגל בתיאום עם המאמן, שהכין תוכנית מקצועית במטרה להשיב את המועדון לצמרת בעונת החזרה לבלומפילד המחודש. עתידם של בואטנג, קאיו וגוטליב על הפרק

(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב ייצאו בסוף השבוע הקרוב לחופשת פסח כאשר משחק הליגה הבא של האדומים יתקיים בעוד עשרה ימים (שבת) נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת-גן כשהמטרה היא לסיים את העונה במקום השביעי בטבלה.

הנושא המרכזי שמעסיק את הפועל תל אביב בימים האחרונים הוא הפגישה שאמורה להתקיים בין איציק ושרון ניסנוב לקובי רפואה בנוגע לשינויים הצפויים בסגל לקראת העונה הבאה. המאמן הכין תוכנית מקצועית אותה הוא אמור להגיש לבעלים כשהוא מתכנן לבצע מהפכה בסגל כשהמטרה היא שהקבוצה תיאבק בצמרת ליגת העל בעונת החזרה לאצטדיון בלומפילד המחודש.

גורם בהפועל תל אביב טוען שבישיבת הדירקטוריון שהתקיימה לאחרונה הוחלט בתיאום עם זאב גרינברג ובועז תושב שהאחים ניסנוב יבנו את הסגל לעונה הבאה בשיתוף פעולה עם רפואה שיביע את דעתו המקצועית ויהיה שותף בקבלת ההחלטות.


איציק ניסנוב. הוא ואחיו שרון יבנו את הסגל לעונה הבאה (אודי ציטיאט)

בעלי המועדון רואים בעמנואל בואטנג נכס ושחקן מוביל שעתידו עוד לפני והציפייה היא למכור אותו למועדון באירופה ולספורט1 נודע שכבר במשחק האחרון נגד קריית שמונה שני נציגים מצרפת הגיעו לעקוב אחר הקשר הגנאי. לפי אותו גורם, מתברר שהפועל תל אביב החלה במהלך להשארת קאיו בעונה הבאה, זאת בניגוד לדעתו של הצוות המקצועי שלא כולל את הברזילאי בתוכניות. בנוסף, בקבוצה מתכוונים לשוחח עם הבלם אדי גוטליב שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, אולם בסביבתו מספרים על רצונו לעזוב. כמו בעונה שעברה, בבית"ר ירושלים מעוניינים בבלם.

בחזרה לבלומפילד. אם האצטדיון המחודש לא יהיה מוכן בזמן לפתיחת העונה, קיימת אפשרות שהפועל תל אביב תערוך מספר משחקים באצטדיון-רמת גן כאשר גם אצטדיון המושבה בו אירחה הקבוצה העונה נמצא על הפרק והנושא נבדק על ידי ראשי המועדון.


עמנואל בואטנג. בהפועל תל אביב בונים על מכירה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי