Sport1 Banner

בכר: "לא התפרקנו, גם מה שקרה השבוע לא צריך להשפיע"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע נשאל אם הפועל ת"א "פירקה" אותם 1:0 והשיב: "השחקנים הרימו את עצמם בתקופה לא פשוטה, היה חסר מזל". קובי רפואה הצהיר: "נישאר בליגה, זו המטרה היחידה שיש לי ולהתלונן לא יעזור"

(גודל טקסט)

זה לא חדש ששום דבר לא הולך להפועל באר שבע , אבל הערב (שבת) זה בהחלט יהיה משחק שאף אחד לא ירצה לזכור. יומיים בלבד אחרי שאלונה ברקת הודיעה על הצטרפותה לשדה הפוליטי ובצל ההערכות על כך שאולי גם המאמן ברק בכר ומספר שחקנים מרכזיים יעזבו בתום העונה, הגיע הפסד 1:0 להפועל תל אביב שהותיר את אלופת שלוש השנים האחרונות לפחות למחזור נוסף מחוץ לשש הראשונות.

גיבור המשחק היה ללא צל של ספק רובי לבקוביץ', שוער הפועל תל אביב שיש שיגידו שהושפל בשבוע שעבר על ידי מאמנו קובי רפואה בהפסד 3:2 למכבי חיפה, שלא שמאז ההדורים ביניהם יושרו, השוער שמר על מקומו בהרכב וגם הציל פנדל של בן שהר, בנוסף למספר הצלות נפלאות אחרות, כדי להעניק להפועל תל אביב ניצחון משמעותי במיוחד על חשבון הפועל ב"ש, שסופרת כבר שלושה מחזורים ללא ניצחון.

המאמן המפסיד ברק בכר נשאל אם הפועל ת"א פירקה אותם 1:0: "מה זה אומר? אני חושב שהגענו ללא פחות מצבים. לא שיחקנו טוב, אבל גם החמצנו פנדל וגם אחריו לא נשברנו והגענו לשלושה מצבים של מאה אחוז. לא התפרקנו, השחקנים הצליחו להרים את עצמם ולתפקד בתקופה לא פשוטה. היה חסר לנו קצת מזל".


שבוע לא פשוט שכלל גם את עזיבתה של ברקת לפוליטיקה:
"זו עונה לא קלה, אבל מה שקרה השבוע לא צריך להשפיע וגם לא ישפיע. אנחנו מקצוענים וצריכים לעשות את ההפרדה ולהתכונן הכי טוב שאפשר. המשחק שלנו לא היה טוב, אבל ראיתי שחקנים שנשארים ביחד ובארבעת המשחקים נעשה את המקסימום כדי להגיע לפלייאוף העליון".


קלאודמיר והפועל ת"א חוגגים ניצחון על ב"ש (דני מרון)

עוד על הפצצה שהטילה ברקת: "זה קרה לפני יומיים והיה לנו משחק להתכונן אליו. ברור שכל אחד חושב קדימה, אבל יש לנו מטרות וקבוצה לתפעל ושום דבר לא צריך להשתנות".

החמצותיו הרבות של בן שהר: "מאחל לו שבכל הקריירה יגיע לכל כך הרבה מצבים. גם אצלו זה תקופה שפחות הולך, אבל נמשיך לתמוך בו. הוא החלוץ שלנו. זה חלוץ שיודע להבקיע, אבל כנראה שהוא סובל קצת מחוסר ביטחון – כמו כל הקבוצה".


מן העבר השני, קובי רפואה שחרר אנחת רווחה הודה בסיום: "במצב שאנחנו נמצאים זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. היינו צריכים להכריע את המשחק עוד קודם לכן, אנחנו עושים את הכל קשה, אבל בסופו של דבר זה ניצחון מתוק. אנחנו קבוצת תחתית ולא אדבר יותר על רכש, יש לי רק מטרה אחת והיא להשאיר את הקבוצה בליגה. להתלונן לא יעזור לי יותר. הפועל ב"ש היא הקבוצה היחידה שלא ניצחתי בליגת העל ועכשיו גם זה קרה".

הניצחון של מ.ס אשדוד מוקדם יותר היום: "זה השפיע, ראינו ושמענו שהם ניצחו, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולהישאר בזכות עצמנו. כל התחתית ניצחה וגם אנחנו עשינו צעד משמעותי. כשמנצחים אפשר לתקן בכיף ואנחנו נמשיך להתכונן לשבוע הבא. אם נישאר בליגה? בוודאי".


היכולת של רובי לבקוביץ':
"הוא עמד בשער מהסיבות הנכונות. גם אריק ינקו שוער טוב, אבל רובי נותן עונה יציבה וחשבתי שהכי טוב בשביל הפועל ת"א שהוא ימשיך בשער".


רפואה. ניצחון קריטי (דני מרון)

לבקוביץ' סיפר אחרי המשחק על השבוע שעבר: "עשיתי טעות לא אופיינית נגד מכבי חיפה וניפחו את זה בתקשורת, יום למחרת זה עבר כאילו כלום. אולי זה הצטייר לא טוב בגלל השפת גוף, אבל הוא יודע שטעיתי ושזה קורה לשוערים – לשמחתי היום היה לי משחק טוב".

אם הרגיש חייב לקבוצה: "ממש לא חשבתי שאני חייב לקבוצה, זו טעות. סלח לי, אבל זו שאלה לא טובה. שוערים הכי גדולים בעולם טועים, אז לי זה קרה במשחק מרכזי בסמי עופר. זה לא הזיז לי, עליתי למחצית השנייה וקיבלתי הודעות תמיכה מילדים שחיממו לי את הלב. יש גם צדדים חיוביים אחרי טעות כזו, כי צריך להיראות טוב ולהביא נקודות ואני שמח שעשיתי קפיצת מדרגה ושלא נשאבתי לטעויות נוספות".

עוד באותו נושא: ברק בכר, רובי לבקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי