Sport1 Banner

קבוצות צמרת החלו לעקוב אחרי אנסה: "הוא עוד יתקדם"

אנסה ושחקני רעננה
אנסה ושחקני רעננה | אריאל שלום

החלוץ הגנאי שהגיע להפועל רעננה בינואר מהליגה הלאומית כבש גם ב-1:1 נגד מכבי פ"ת ובמאזנו שלושה שערים בארבעה משחקים: "לפעמים מחפשים שחקן טוב בכל העולם ואנחנו מצאנו אותו אצלנו", החמיא מנחם קורצקי

(גודל טקסט)

הפועל רעננה התרחקה מהקו האדום בצעד קטן נוסף לאחר תיקו חוץ באצטדיון המושבה, 1:1 נגד מכבי פתח תקווה. הקבוצה במקום העשירי עם 25 נקודות ופער בן 10 נקודות מעל הקו האדום. "הפליאוף העליון אינו מטרה כרגע", הבהיר המאמן מנחם קורצקי.

"רואים שיש קבוצה בשליטה ואני מרגיש שהקבוצה התחברה חברתית ומקצועית יש קו שיפור ואנחנו שואפים ליותר", הוסיף המאמן, "לא נשברנו מהגול שספגנו כי אלו דברים שקורים בכדורגל, כי אי אפשר לנעול את השער וראו שהפועל רעננה שלטה במשחק בכול הפרמטרים".

השחקן הבולט במגרש היה חלוץ הרכש מבית"ר ת"א/רמלה, הגנאי יוג'ין אנסה אשר כבש אתמול את שערו השלישי בתוך ארבעה משחקים במועדון. כבר לאחר השערים בשבוע שעבר נגד הפועל באר שבע החלו מועדונים גדולים בארץ לשלוח סקאוטים לעקוב אחרי אנסה. "לפעמים מחפשים שחקן טוב בכל העולם ואנחנו מצאנו כאן אצלנו את אנסה. רצינו אותו בשנה שעברה ולא הצלחנו עד ינואר להביא אותו, בטוח שהוא יעזור לנו ויתקדם", החמיא קורצקי.


שחקני רעננה חוגגים עם אנסה. "לפעמים מחפשים בכל העולם" (אריאל שלום)

המגן השמאלי ירדן כהן הוסיף: "היינו הרבה יותר טובים ממכבי פתח תקווה ואני שמח על הנקודה בה זכינו בחוץ. אנחנו לא מסתכלים על הקבוצות האחרות רק על עצמינו וברור שכול ניצחון בהמשך מקפיץ כלפי מעלה ואנחנו מביטים רק ממשחק למשחק".

אתמול התחזקה הפועל רעננה בבלם הצרפתי קמרוני טדי מזנגה בן ה-28, אשר חתם עד סיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. המטרה היא להוסיף בלם לשני הבלמים עידו לוי ובן והבה שמשחקים ברציפות ואינם זוכים למנוחה. במחזור הקרוב מחכה לקבוצה משחק חוץ נוסף, הפעם באצטדיון בנתניה  נגד מכבי נתניה.

עוד באותו נושא: יוג'ין אנסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי