Sport1 Banner

פרנק במבוק ינחת בארץ ביומיים הקרובים כדי לחתום במכבי פ"ת

מגמאדוב
מגמאדוב | מאור אלקסלסי

מגמאדוב דיבר על מעמדו: "כרגע אני פה" במסיבת העיתונאים לקראת הפועל באר שבע בשבת (21:00, ספורט4), אך שוחח עם ההנהלה ושמותיהם של סילבס ולוזון כבר עלו. אוהד אדלשטיין שהעלה את כפר קאסם מועמד

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון על הכח עמידר רמת גן בגביע, ועם שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, מכבי פתח תקווה תארח מחר (שבת 21:00, שידור ישיר בספורט 4) את הפועל באר שבע במטרה לחזור למסלול הניצחונות. הבוקר ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן מוראד מגמאדוב.


"אני שמח שניצחנו בגביע וזה היה חשוב", אמר מגמאדוב, "גם אם זו קבוצה מליגה א'. ראינו אתמול שכפר קאסם העיפו את קריית שמונה מהגביע. לקחנו את המשחק ברצינות. בשבת יש לנו משחק אחר מול קבוצה איכותית, גם אם השנה לא הולך להם כמו שהם רגילים".


הסיכויים נגד באר שבע: "הסיכויים תמיד לפני המשחק הם 50-50, וברור שבמשחק אתה לא יכול לדעת מה יקרה".


מצב הקבוצה: "זה לא סוד שאנחנו מחפשים להתחזק, אבל זה לא פשוט. עובדים על זה אבל חוץ מאלבז אין מישהו נוסף. בהמשך זה יקרה".


מגמאדוב.
מגמאדוב. "גם כשהייתי שחקן, ברגעים קשים הייתי שם" (מאור אלקסלסי)


מעמדו: "אני הרבה שנים כאן וזה הבית שלי. זה רגע לא פשוט וגם כשהייתי שחקן ברגעים קשים הייתי שם. אני לא יודע מה יקרה מחר אבל כרגע אני פה. אנחנו נדבר על זה אחרי המשחק".


בינתיים, מגמאדוב מתלבט אם להמשיך בתפקידו וערך שיחות עם אנשים במועדון לגבי המשך דרכו, בהן הבהיר שהוא פחות מעוניין בתפקיד. לספורט1 נודע כי שמותיהם של חיים סילבס וגם של גיא לוזון, שהתרכך מעט, עלו כמועמדים.


בתוך כך, נודע שקשר כפר קאסם אוהד אדלשטיין, שכבש את שער הניצחון מול כפר קאסם, הרשים את המועדון ואם הוא ישיג שחרור מקבוצתו, הוא עשוי להצטרף. בנוסף כי כפי שפורסם בספורט1, קשר קורדובה מהליגה השנייה בספרד, פרנק איב במבוק, שגדל במחלקת הנוער של פאריס סן ז'רמן הצרפתית קיבל את טופס השחרור שלו מהקבוצה, והצרפתי בן ה-23 ינתח בישראל ביומיים הקרובים כדי לערוך בדיקות רפואיות ולחתום במועדון.



פרנק במבוק. קרוב לחתימה (Gettyimages)


לאחר מסיבת העיתונאים, בפתח תקווה ערכו את האימון המסכם כאשר מגמאדוב לא תרגל את ההרכב הפותח אך כן הציב את השחקנים בעמדות. לפיכך מסתמן כי המאמן ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר עידן אהדנני, שנח מול הכח בגביע יחזור להרכב, עיסא סיסוקו ונאור פסר יהיו המגנים. בקישור, דידייה ברוסו שב מפציעה ארוכה ויפתח בקישור האחורי במקום רומריו פירס שעזב, כשגידי קאניוק ואיתי טאקו לצידו. לידור כהן ותאי בריבו יפתחו בחוד. יובל שבתאי, שלא שיחק בקבוצה מאז אפריל, זומן כחלק מ-19 השחקנים למשחק, ורק מחר יוחלט מי ייגרע מהסגל. יוסי גינזבורג יחזור לשער במקומו של צחי גיגי.

 
 


דידייה ברוסו. ישוב להרכב אחרי פציעה ארוכה" (אודי ציטיאט)

 

"אנחנו צריכים לסגור להם את האמצע ולהיזהר גם ממצבים נייחים" אמר מגמאדוב לשחקניו באסיפת הוידאו שערך. ז'והאן מרסיאל סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר בין שבועיים לשלושה. אלי אלבז שחתם השבוע, יערוך הופעת בכורה בסגל.

בעניין אחר, החלוץ מיחאי רומן שמועמד לקבוצה, קיבל אמש את השחרור מקבוצתו בטושאני, וכעת בפתח תקווה יצטרכו להחליט אם הם רוצים אותו. 

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, עידן אהדנני, עומר דנינו, תומאש סיבוק, נאור פסר (גל שיש), דידייה ברוסו, איתי טאקו, גידי קאניוק, לידור כהן, תאי בריבו. 



עוד באותו נושא: מוראד מגמאדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי