Sport1 Banner

חוזז: "מכבי פספסה אותי, אני יכול להיות אחד המובילים בליגה"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה ניצחה את מכבי פתח תקווה 2:4 והקשר המושאל מהצהובים הבקיע שער נפלא בבכורה: "השאיפה שלי היא לצאת לחו"ל". שרון מימר על שטקוס: "הוא יצטרך להילחם על המקום שלו". מגמאדוב: "צריכים להתחזק"

(גודל טקסט)
הפועל חיפה גברה הערב (שבת) 2:4 על מכבי פתח תקווה בסמי עופר והמשיכה את רצף המשחקים ללא הפסד תחת המאמן שרון מימר. מנגד, מוראד מגמאדוב רשם בכורה עגומה על הקווים והקבוצה שלו מסובכת עמוק בחלק התחתון של הטבלה.


שרון מימר המאושר סיכם: "בשעה טובה זה היה ניצחון הראשון שלי בסמי עופר וזה מאוד חשוב. אם אנחנו רוצים להשיג את המטרות שלנו, נצטרך להביא פה בבית יותר נקודות. השחקנים חייכו על המגרש והמשיכו את הדרך שלנו. אנחנו בלי עין הרע ברצף של שמונה משחקים ללא הפסד והמומנטום הוא בהחלט טוב ואי אפשר להוריד רגל מהגז".


על שטקוס שפתח על הספסל: "יש לנו שני שוערים טובים לשמחתי. שטקוס עבר שבוע לא קל מבחינת אנרגיות. רצינו לתת לו לנוח ולא פחדנו כי רן קדוש הוא שוער ליגה מצוין. יכול להיות שהוא ישחק בהמשך ויכול להיות שלא, הוא יצטרך להילחם על מקומו".


על חוזז שכבש בבכורה: "הוא שחקן מצוין לליגה הזו וידעתי מה אני אקבל ממנו. הוא עבד על המגרש ואני מקווה שהוא רק ימשיך כך. רכש? אנחנו מחפשים עוד שחקן אחד, מקסימום שניים. הקבוצה טובה גם בלי זה ונראה מה יתפתח בהמשך. בן בסט? יש הרבה שמות מעניינים. אנחנו עובדים בשקט וגם בלי חיזוק הפועל חיפה היא קבוצה מספיק טובה".



מכוון גבוה. מתן חוזז (מאור אלקסלסי)
 
 

מתן חוזז אמר: "אני מאוד שמח שהבקעתי ושניצחנו. שמעתי הרבה דברים טובים על הפועל חיפה מחברים כמו דור פרץ ורוסלן ברסקי. הייתי בקשר עם שרון מימר ואני חושב שהקבוצה מתאימה לי מבחינת סגנון. אני יכול להיות אחד השחקנים המובילים בקבוצה ובכלל בליגת העל. אני חושב רק על הפועל חיפה כי אני כרגע פה ואני רוצה להשתפר כמה שיותר. השאיפה שלי היא בכלל לצאת לחו"ל. אני חושב שיש לי מקום במכבי תל אביב גם היום והיה לי מה לתרום לה למרות שהיא רצה והיא הקבוצה הכי טובה בארץ. אני חושב שהם פספסו אותי".



מוראד מגמאדוב אמר אחרי הבכורה שלו על הקווים: "היינו במשחק בחצי הראשון, אבל ספגנו שני גולים בדקה קריטית. כמו נגד חדרה, גם בחצי השני ספגנו מהר מאוד וזה לא מקרי. דיברנו על זה, אמרנו ולצערי זה לא עזר. אין לנו זמן להוריד את הראש, אנחנו צריכים להמשיך. אתה יכול לשחק טוב, פחות טוב, אבל ברגע שאתה עושה טעויות כאלה – זה מוריד את הביטחון וקשה לחזור. עשינו טעויות קשות מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל. גם אני עשיתי טעויות כאלה כשחקן וצריך לדעת להתרומם".


המשך העונה ועזיבת מנור סולומון: "כולם יודעים שאנחנו צריכים להתחזק. אם נפגע בחיזוק אז הדברים ישתנו. אני לא יכול להגיד מה קורה, אבל אני יודע שעובדים על זה ואני מקווה שבתקופה הקרובה יהיו פה שחקנים חדשים. מנור זה שחקן מוכשר ואנחנו תמיד נזכור אותו. הוא חסר לנו, אבל זה כבר חלק מהיסטוריה, הוא שחקן של קבוצה אחרת וכל מה שאני אגיד זה יהיה סתם. אנחנו צריכים להתארגן ולשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי