Sport1 Banner

עידן נחמיאס: "שינוי מאמנים זה משהו די מוכח בליגה שלנו"

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

כובש שער הניצחון של קריית שמונה על הפועל תל אביב אמר לספורט1: "ברוך השם שניצחנו אחרי תקופה ארוכה", גם אחרי חילוף המאמן ידענו שאנחנו השחקנים האשמים הכי גדולים במצב". בקבוצה מרוצים מחזרתו של אבוחצירה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ניצחה אמש (שבת) 0:1 את הפועל תל אביב, ושברה רצף שלילי של שבעה משחקים ללא ניצחון במהלכם צברה שתי נקודות בלבד מתוך 21 אפשריות, והתדרדרה קרוב מאוד לקו האדום. הניצחון שיחרר המון לחץ אצל הצפוניים, שהחליפו בשבוע שעבר את המאמן חיים סילבס ובמקומו מינו את תומר קשטן, שהוקפץ מקבוצת הנוער. קשטן לא היה יכול לאחל לעצמו פתיחה טובה יותר מזו, ובעקבות התוצאות של הקבוצות האחרות בתחתית, קפצה קריית שמונה עד המקום השמיני, מרחק חמש נקודות מהקו האדום.

בקבוצה שמחו מאוד לקבל בחזרה לסגל את החלוץ שמעון אבוחצירה, ששב למגרשים אחרי היעדרות של שלושה חודשים בעקבות פציעות בשרירי המפשעה ושרירי הבטן. החלוץ נכנס אתמול כמחליף וצפוי להשתלב ב-11 של קשטן בשבועות הקרובים.

גיבור המשחק של קריית שמונה היה הבלם הצעיר עידן נחמיאס שהתראיין לספורט1, ששב להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה וכבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-67. "ברוך השם הצלחנו לנצח אחרי תקופה ארוכה. "השחקנים הגיעו מאוד מחוייבים, נלחמנו על כל כדור ביחד והפעם הבקענו שער וגם הצלחנו לשמור עליו. במשחקים האחרונים, הבקענו שערים וספגנו אחר כך, אז שמנו על כך דגש מאוד גדול וזה עשה שינוי".

הבלם המשיך ודיבר על חילופי המאמנים בקבוצה: "מסתבר ששינוי מאמנים זה משהו די מוכח בליגה שלנו, אבל כל השחקנים רצו להתחיל שנה חדשה בטעם טוב. בכדורגל יש לך תמיד זמן לתקן ועכשיו זה הגיע. היינו שבעה משחקים ללא ניצחון והשגנו רק שתי נקודות במשחקים האלה. זה קצב של ירידת ליגה מבחינתנו והנה משחק אחד טוב ואנחנו כבר קרובים לפלייאוף העליון. הכל נזיל בליגה". 


שחקני קריית שמונה חוגגים עם נחמיאס. (מאור אלקסלסי)

התחושות בקרב השחקנים: "דיברנו על זה בינינו, גם אחרי שהחליפו מאמן, ואמרנו שאנחנו השחקנים לא פחות אשמים בכל המצב הזה שקרה ואנחנו בעצם האשמים הכי גדולים. החלטנו שאנחנו חייבים לקחת את עצמנו בידיים, כי אנחנו בקצב צבירת נקודות של ירידת ליגה ואני שמח שבלחימה ראו את כולם ביחד. זה לא היה משחק גדול אבל הנצחון זה מה שחשוב".

שער הניצחון שכבש: "קיבלתי הרמה טובה מאחמדי והרגשתי פתאום קצת לבד ונגחתי פנימה. ראיתי את הכדור נכנס לשער וזו הרגשה מדהימה, בעיקר בגלל שאת המשחק שעבר פיספסתי עקב כרטיס אדום. כעסתי על עצמי מאוד בעניין ההרחקה והיה לי שבוע לא קל בכלל. אם הייתי רואה שחקן אחר מקבל כזה אדום בטלוויזיה הייתי נשאר ללא מילים. אני לא צריך שיגידו לי משהו, כי הבנתי לבד, זה חוסר אחריות להשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים וכאב לי על זה מאוד, אפשר להגיד שהחזרתי עם הגול והכי חשוב ששמרנו על הגול הזה וניצחנו, הכל התחבר לנו, מבחינתי זה יום לזכור אותו".
 

עוד באותו נושא: עידן נחמיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי