Sport1 Banner

זעם בסכנין: "יכול להיות שנצטרך לבצע מהפכה בסגל כבר בינואר"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

במועדון התקשו לקבל את היכולת בהפסד 2:0 למכבי נתניה, שגרמה לאבו יונס ודוכי לרדת לחדר ההלבשה במחצית. תורג'מן: "אולי יש פיק ברכיים במשחקי הבית ונצטרך לעבוד על זה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה קשה וכעס גדול בקרב ראשי בני סכנין בעקבות ההפסד הביתי למכבי נתניה. פעם נוספת ירדו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי לחדר ההלבשה תוך קללות קשות מצד הקהל, שהביע את אכזבתו מהיכולת. גם בקרב ראשי המועדון ישנה ביקורת חריפה בעיקר על השחקנים, כאשר גם המאמן עמיר תורג'מן כבר סופג אש.

קברניטי הקבוצה זעמו על הגישה והיכולת במחצית הראשונה בה יכלה נתניה לכבוש יותר משני שערים. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד דוכי ירדו במחצית המשחק לחדר ההלבשה וזעמו על השחקנים. "זה היה נראה רע מאוד ונראינו אותה קבוצה מביכה מתחילת העונה", אמר גורם במועדון. "אולי יש כאן שחקנים שחושבים שהם לא ברי החלפה ואם חשבנו בתחילה על שינויים מינוריים, כעת יכול להיות שנצטרך לבצע מהפכה בסגל".

גם תורג'מן עצמו נשמע מאוכזב: "אני מאוכזב בעיקר על המחצית הראשונה ומעודד מהמחצית השנייה בה היינו צריכים לכבוש שער. אנחנו צריכים להגיע מוכנים מנטלית ועבדנו על זה השבוע, אבל לצערי זה לא קרה. ספגנו שערים קלים במחצית הראשונה. יש לנו בעיה מנטלית בחוסר היציבות ואנחנו עובדים על זה. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסייבים ונצטרך להשתפר במשחקי הבית שלנו. פעם סכנין הייתה מבצר, וזה לא קורה בשנה וחצי האחרונות. אולי יש לנו פיק ברכיים בדקות הראשונות ונעבוד על זה".

עוד הודה המאמן כי משחק ההגנה במחצית הראשונה לא עבד, כאשר אף בחר להוציא את המאמן איהב שאמי כבר בדקה ה-30: "שאמי לא היה אשם ופשוט הרגשתי שרביעיית ההגנה והקישור לא עובדות נכון ובחרתי להכניס שחקן בעל ניסיון שיעשה סדר. שאמי לא אשם ואומנם הוא היה חלש, אבל כמו שאר השחקנים ולא נתלה אותו בכיכר העיר".

תורג'מן התייחס גם למועד ההעברות בחודש ינואר: "מועד ההעברות חשוב להרבה קבוצות, אבל הוא טריקי כי צריך להביא שחקנים מתאימים וטובים יותר ממה שיש לנו. קודם כל נצטרך לשפר את השחקנים שמשחקים היום בסגל ואחר כך נחשוב על ינואר. קלאודמיר נמצא בסיטואציה לא פשוטה כי אני לא יכול לשחק עם שלושה קשרים שיודעים לשחק כדורגל, אלא חייב גם קשרים אגרסיביים. אני עדיין לא יודע אם יישאר, אבל בינתיים הוא מתנהל כמו מקצוען".

עוד באותו נושא: סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי