Sport1 Banner

בנתניה חגגו: "ניצחון קריטי. יש פה שחקנים מספיק טובים"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | ערן לוף

שחקנים בקבוצה התייחסו למועמדים לחיזוק. דראפיץ' על ספסולו של עמוס: "דני הסכים. לגולן לא הייתה עבודה מול דבוריה ורציתי לתת לו צ'אנס". הויבך מחכה להבהרות ורוצה להישאר. צפו בתקציר ה-0:2 על בני סכנין

(גודל טקסט)
במכבי נתניה סימנו את המשחק אמש (שלישי) מול בני סכנין כמשחק מפתח להמשך העונה והמאבק על הפלייאוף העליון ובסופו של דבר גם יצאו עם ידם על העליונה, עם ניצחון 0:2 משער עצמי של איהב שאמי ושער נוסף של גבי קניקובסקי.


קבוצתו של סלובודאן דראפיץ' הציגה משחק התקפי טוב. "זה ניצחון קריטי", סיפרו שחקנים. "במחצית הראשונה היינו דומיננטיים ויותר התקפיים, אבל אפשר שלהגיד שגם במחצית השנייה כשסכנין שלטו, ידענו להקריב בהגנה". חדר ההלבשה במחצית הפך למעין מסיבה כשברקע התנגנו שירים של הפרוייקט של רביבו. "אנחנו כנראה הפרוייקט של סלובו וברדה", אמר בחיוך אחד השחקנים.


בקבוצה ציינו לטובה את פאטוס בצ'יראיי, גבי קניקובסקי ועלי מוחמד: "פאטוס הוכיח שלמרות מה שחשבו בהתחלה, מדובר בחלוץ מצויין. לגבי עלי מוחמד מה יש להגיד? הדריבל שהוא עשה במחצית השנייה עם הכדור זה משהו שלא רואים כל יום", התלהבו בקבוצה. מוחמד גם נבחר למצטיין המשחק על ישי השחקנים.


שחקני הקבוצה, ששמעו בתקשורת על שחקני הרכש המועמדים, הוכיחו כי גם לסגל הנוכחי יש מה לתרום: "יש פה סגל ארוך. לפעמים מה שמביאים רק פוגע, אמרו. "מבחינת ישראלים אנחנו מרוצים", הבהיר דראפיץ' בסיום. "ההבדל בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב לשאר הליגה היה בזרים. היום שיחקנו עם שני זרים ואני לא מאמין שנלך לכיוון שחקנים ישראלים. אנחנו בודקים זרים ואם ייפול לנו משהו טוב, נעשה מהלך".


שלישי 2-0 כי טוב!
(צילום: שרון בוקוב) pic.twitter.com/ZQqdbwq8KT

— מכבי נתניה (@Fcmn_il) December 25, 2018

בינתיים, אחד מהנושאים המעניינים בקבוצה היה ספסולו של דני עמוס, שהופתע מההחלטה ולא דיבר יותר מידי, לאחר המשחק התייחס דראפיץ' להחלטה: "במשחק הגביע מול דבורייה, לגולן לא הייתה עבודה והתייעצתי עם עופר בסון מאמן השוערים אם לתת לו עוד צ'אנס. גם דני הסכים ואין שום בעיה. רצינו לראות שוער צעיר כמו גולן. בשנה שעברה עשיתי לו עוול ונתתי לו לשחק רק לקראת הסוף כשהכל היה גמור. הוא עובד מאוד קשה באימונים. מה יהיה בק"ש? בכל קבוצה יש החלטות כאלה ואחרות ונחליט".


למרות זאת, בסביבת המועדון מספרים שלמרות דבריו של דראפיץ', מערכת היחסים בין עמוס למועדון אינה טובה כמו בשנה שעברה, אך בסביבת הקפטן נכון לרגע זה, פוסלים עזיבה. "יכולות להיות התפתחויות, אבל דני אוהב את נתניה".


בינתיים, לצד המועמדים לחיזוק, מי שעתידו עדיין בסימן שאלה הוא הבלם טים הויבך. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא עדיין לא קיבל שום הודעה לגבי המשך דרכו או עזיבתו ויתרה מכך, הבלם אף רוצה להמשיך במועדון לפחות לשנה נוספת. הגרמני ימתין להחלטתה של נתניה ורק לאחר מכן אם וכאשר, ינהל מו"מ עם קבוצות אחרות.
עוד באותו נושא: נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי