Sport1 Banner

לוי גרסיה עשוי לחזור להרכב ק"ש, התלבטות בין מגבו לגולדנברג

לוי גרסיה
לוי גרסיה | אודי ציטיאט

למרות הניצחון המרשים מול בני סכנין במחזור הקודם, חיים סילבס עשוי להחזיר ל-11 את החלוץ בן ה-21 ששב מפציעה בשריר הירך האחורי על חשבונו של מוחמד שכר או יואל אבוחצירא במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה, שרשמה במחזור האחרון ניצחון נאה 0:3 בסכנין, תצא מחר (שבת) למשחק חוץ נוסף, הפעם נגד מכבי פתח תקווה במושבה (18:00).

למרות הניצחון והיכולת הטובה שהציגה הקבוצה, עשוי המאמן חיים סילבס לבצע שני שינויים בהרכב. אורי מגבו מועמד לפתוח כמגן שמאלי על חשבון חגי גולדנברג והשינוי המשמעותי יותר, הוא חזרתו של החלוץ לוי גרסיה ל-11 הפותחים, על חשבונם של מוחמד שכר או יואל אבוחצירה. גרסיה החלים מפציעה בשריר הירך האחורי וקיימת גם אפשרות שיחזור בהדרגה ויעלה מהספסל במהלך המשחק.

"יוצאים למשחק חוץ שני ברציפות, אחרי תוצאה מאוד טובה שעשינו בסכנין", אמר המאמן חיים סילבס לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו רוצים להמשיך את התנופה ולעשות תוצאה טובה, גם במשחק הזה. אין ספק שמצפה לנו משחק מאוד קשה. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה, שעשתה תוצאות פחות טובות בתקופה האחרונה ואני מניח שהיא תגיע עם רצונות משלה. לנו יש את הרצונות שלנו, נגיע מוכנים נעמוד על הדברים הטובים שלנו, על היתרונות שלנו, התוצאה במשחק הזה מאוד חשובה לנו ואני מקווה שנמשיך את המומנטום".

הרכב משוער: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג (אורי מגבו), וובה בראון, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי, מוחמד שכר (לוי גרסיה), יואל אבוחצירא.


"אני מקווה שנמשיך את המומנטום". חיים סילבס (ערן לוף)

עוד באותו נושא: לוי גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי