Sport1 Banner

מקורב לאלברמן: גל מתכוון לכבד את כל החוזה במכבי חיפה

גל אלברמן
גל אלברמן | ערן לוף

הקשר ששמו עלה כמועמד לעזוב לא מעוניין לוותר על חוזהו. רוטן צפוי לערוך אסיפה ראשונה עם השחקנים. מזרחי ואזולאי ייעדרו מול הפועל עכו בגלל צהובים (שבת, 16:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחדש היום (חמישי) את אימוניה לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו (16:00, ספורט4). במועדון מקווים כי כבר בשבת תחזור הקבוצה למסלול הניצחונות ותבטיח כמעט בוודאות את ההישארות בליגה כדי להתחיל באופן רשמי את ההכנות לעונה הבאה.

הצוות המקצועי לא ערך אסיפה השבוע לאחר המשחק מול הפועל אשקלון ואסיפה כזאת צפויה להיערך במהלך היום. הקבוצה תחסר בשבת את שלומי אזולאי ואופיר מזרחי המוצהבים כאשר כפי שפרסמנו הנטייה היא לא לשלב עד לסיום את העונה את צמד הזרים – קאיו וקלאוס אלא אם כן יהיה הכרח לכך.

החלוץ עומר דמארי צפוי לחזור לחוד כאשר בקישור צפויים להמשיך רועי קהת, גיאורגי קוסטדינוב וגל אלברמן. האחרון שומע לאחרונה דיבורים על כך שהוא צפוי להיפרד מהקבוצה בקיץ ואילו בסביבתו טוענים כי השחקן מתכוון לסיים את מלוא חוזהו בקבוצה. "גל מבין שהוא בעונה פחות טובה כמו כל הקבוצה וכואב את המצב, אבל יש לו חוזה לעונה הבאה והוא מתכוון לכבד אותו ולהילחם על מקומו. גל מאמין שהוא יכול לעזור לקבוצה להגיע לימים טובים יותר", אמר אחד ממקורביו.

אוהד לויטה צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט בשער הקבוצה על חשבונו של עומרי גלזר. במועדון מקווים כי העובדה שארגון 'הקופים הירוקים' שהודיע כי יגיע למשחק מול עכו יתמוך בקבוצה או לפחות יימנע ממחאה כנגד השחקנים. "אנחנו צריכים את הקהל איתנו עכשיו ולא נגדנו", אמרו במועדון.

גל אלברמן. לא מתכוון לעזוב (ערן לוף)
גל אלברמן. לא מתכוון לעזוב (ערן לוף) 

עוד באותו נושא: גל אלברמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי