Sport1 Banner

דגו: אנחנו עדיין תלויים בעצמנו, אפשר להוציא תוצאה טובה בנתניה

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

למרות שאשקלון גוררת שבעה הפסדים רצופים ולמרות הרכב מאוד חסר, המאמן שלה שומר על אופטימיות. מלדה הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט אצל דראפיץ'

(גודל טקסט)

במכבי נתניה השלימו היום (שישי) את ההכנות לקראת המשחק בשבת (18:00, ישיר בספורט4) מול הפועל אשקלון. למרות שהבטיחו כבר את המקום בפלייאוף העליון, בקבוצה מעיר היהלומים יודעים כי תהיה משמעות רבה לדרך בה תסיים הקבוצה את העונה הסדירה ולהשפעתה על משחקי הפלייאוף העליון.

מבחינה מקצועית, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תרגלו לא מעט שחקנים והחליפו את גופיות ההרכב, נראה שהשינוי היחיד שעשוי להיות הוא בעמדת המגן השמאלי, כאשר חגי גולדנברג עשוי לפתוח במקומו של קובי מור. גם בקישור, מקומו של עלי מוחמד מובטח, כשדידייה קוגבנייה ואביב אברהם נמצאים בתמונת ההרכב, כמו גם ג'ייק רוזנסקי. יונס מלדה, החלוץ הצעיר שבישל בשבוע שעבר את שער השיוויון לויקי כחלון, צפוי שוב לפתוח. רמזי ספורי, ייעדר מהמשחק מול האקסית בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

בקבוצה ערכו אסיפה קצרה לפני האימון וצוות המאמנים דיבר בה על נקודות החוזק והחולשה של אשקלון, אך מכיוון שאשקלון סובלת ממכת חיסורים ועדיין לא ידוע מי יפתח, לא הייתה הכנה ספציפית לשחקנים מסוימים.


 דגו: "אנחנו תלויים בעצמנו"

הפועל אשקלון, שנמצאת מתחת לקו האדום ומרוחקת ארבע נקודות מחוף מבטחים, תנסה מחר להוציא נקודות במשחק החוץ הקשה נגד נתניה. האשקלונים שהשיגו רק ניצחון אחד ב-18 המשחקים האחרונים, משוועים לנקודות כדי לקבל קצת חמצן במאבקי התחתית ונכון לעכשיו, גם חילופי המאמנים והגעתו של מסאי דגו, לא הועילו למצב הקבוצה.


מסאי דגו. נשאר אופטימי (דני מרון)

באשקלון סובלים בשבועות האחרונים ממכת פציעות גדולה  וגם מול נתניה ייעדרו מספר שחקנים חשובים. אל ברניסלאב יובאנוביץ' שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, הצטרפו גם דובב גבאי שקרע את שריר התאומים, אייל משומר שנפגע שוב במפשעה ודויד מנגה שסובל גם הוא מקרע קטן בשריר רגלו. אבי מלכה הבלם, סיים לרצות עונש הרחקה וישוב למרכז ההגנה, לצידו של טל מכלוף. עוז ראלי יפתח כמגן ומירקו אורמוש שוב ישחק בקישור.

"אני חושב שהתכוננו טוב", אמר המאמן דגו לקראת המשחק. "אמרתי את זה גם לפני סכנין, ובסופו של דבר לא נראינו טוב. אני מאוד מקווה שאנחנו נעשה את השינוי הזה, אמרתי לשחקנים שכבר הגיע הזמן באמת לעצור את זה. אנחנו אמנם יוצאים למשחק חוץ מאוד קשה נגד קבוצה מאוד טובה, מוכשרת והתקפית, אבל אני עדיין אומר שאנחנו תלויים בעצמנו. נתניה היא קבוצה התקפית אך אני מאמין שנחזור עם תוצאה טובה".

הרכבים משוערים:
מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור (חגי גולדנברג), עלי מוחמד, ניקו אולסק, דן גלזר  (אביב אברהם), דיא סבע, ערן לוי, יונס מלדה.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה (ליאור חודריאן), עוז ראלי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי חדד (שי בן דוד), מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, סער בנבנישתי, ישראל זגורי, ולדימיר דבאלישווילי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי