Sport1 Banner

אלדד שביט: "אני וההנהלה רצינו דברים שונים"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

מאמן הפועל עכו המתפטר סיפר לספורט1 מה הוביל למהלך: ""אני ראיתי כיוון אחד בנושא החיזוק וההנהלה ראתה זאת אחרת". על העתיד: "עכו יכולה להישאר בליגה אבל תצטרך להביא שחקנים חדשים"

(גודל טקסט)

הפועל עכו עברה היום (שלישי) עוד טלטלה בעונה שעוברת עליה, כשהמאמן אלדד שביט התפטר על רקע חילוקי דעות עם ההנהלה בנוגע לרכש. שביט הגיע לפגישה עם ההנהלה, הודיע על עזיבתו המיידית וסלל בכך הדרך למינויו של עוזרו, איציק טוויזר, המחזיק בתעודת פרו, לתפקיד המאמן הראשי, וזמן קצר לאחר ההודעה אף החתימה הקבוצה את החלוץ דודו ביטון. שביט סיפר לספורט1 על תקופתו בקבוצה.

מה גרם להתפטרות: "הגיע מועד ההעברות ומדובר בנקודת ציון שבה צריך לראות כיוונים והרגשתי שההנהלה לא מכוונת לכיוונים שהייתי רוצה".

נושא החיזוק: "אני ראיתי כיוון אחד בנושא החיזוק ובעיקר מי השחקנים שצריכים להגיע לכאן וההנהלה רואה את זה בצורה אחרת ולכן נפרדנו".

שביט
שביט. לא מאוכזב (דני מרון)

האם הוא מאוכזב מההנהלה: "לא, זה המועדון שלהם וזכותם לחשוב אחרת. חשבתי בצורה שונה ואם הייתי הולך בכיוון שלהם אז אולי הייתי יכול להישאר אבל היה לי כיוון שונה לגמרי".

האם עכו יכולה להישאר בליגה: "אני חושב שכן אבל הם צריכים חיזוק ועזרה ואני בטוח שהקבוצה תתחזק כמו שהתחזקו שאר קבוצות התחתית".


האם ויתר מוקדם:
"הלכתי עם תחושות הבטן שלי כאשר הגעתי לכאן ולקחתי על עצמי את התפקיד וככה גם עכשיו כשאני מסיים. מאוד נהניתי בתקופה שלי כאן והייתה לי אידיליה נפלאה עם כל הצוות והשחקנים. אני מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך".

טוויזר
טוויזר. ישרוד יותר? (הפועל עכו)

עוד באותו נושא: אלדד שביט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי