Sport1 Banner

שחר פיבן ודור ג'אן חתמו במ.ס אשדוד

דור ג'אן ושחר פיבן
דור ג'אן ושחר פיבן | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

שני שחקני בית"ר ת"א/רמלה מצטרפים לעמית ביטון ואיגור פיליפנקה ועשויים להיות בסגל כבר במשחק מול מכבי נתניה. התקדמות במגעים עם מכבי ת"א בנוגע לקינדה. דה פרייטאס צפוי לחתום בקבוצה מהליגה השנייה בברזיל

(גודל טקסט)

שני שחקני בית"ר תל אביב/רמלה הבלם שחר פיבן והחלוץ דור ג'אן חתמו היום (רביעי) במ.ס אשדוד עד לסיום העונה ומצטרפים לעמית ביטון ואיגור פיליפנקה כחלק ממסע החיזוק של הקבוצה מעיר הנמל. שני השחקנים הצעירים עשויים להיות בסגל כבר במשחק הקרוב מול מכבי נתניה. 

ג'אן, 22, כבר שיחק בליגת העל במדי קריית שמונה והפועל פתח תקווה. הוא כבש העונה 10 שערי ליגה במדי רמלה. פיבן, 22, שיחק בשנתיים וחצי האחרונות ברמלה מאז סיים את גיל הנוער במכבי ת"א. 

בעניין אחר, נמשכות השיחות בין אשדוד למכבי ת"א בנוגע לגדי קינדה ומסתמן כי רק הצעה ספציפית מקבוצה אירופית תמנע את החתימה של הקשר המוכשר בשורות הצהובים בתום העונה. באשדוד טוענים כי קיימת אפשרות שהמעקב של מספר מועדונים באוסטריה ובלגיה על קינדה יהפוך להצעה כספית טובה יותר מאשר ההצעה של סגנית האלופה העומדת על רכישת חצי כרטיסו של השחקן תמורת 850 אלף יורו.

הקשר הברזילאי סידני דה פרייטאס עזב הבוקר את ישראל כדי לחתום בקבוצה ברזילאית מליגת המשנה אשר מבקשת לצרף אותו. בשחקן גילו עניין גם הפועל רמת גן ומכבי הרצליה מליגת המשנה. הקשר יצחק אספה סיים עונש הרחקה בשל הכרטיס האדום שקיבל במשחק הגביע מול הפועל אשקלון ויעמוד לרשות עמיר תורג'מן.

פיבן וג'אן במעמד החתימה (צילום מסך מתוך פייסבוק)פיבן וג'אן במעמד החתימה (צילום מסך מתוך פייסבוק) 

עוד באותו נושא: דור ג'אן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי