Sport1 Banner

זעם בסכנין על פליקס נעים: "ההגנה הייתה מופקרת"

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

במועדון הביעו כעס גדול על ההחלטות המקצועיות של המאמן בתבוסה 3:0 לבני יהודה וכבר נשמעים קולות לפיטורין. וונדרסון וגאנטוס צפויים לחזור להרכב מול הפועל באר שבע, גאושו יירד לספסל

(גודל טקסט)

זעם רק בקרב אנשי בני סכנין על המאמן פליקס נעים בעקבות התבוסה 3:0 לבני יהודה. אם עד עתה היה זה רק קומץ בקהל שצעק לעברו של המאמן להתפטר, כעת כבר נשמעים גם קולות בהנהלת הקבוצה שקוראים לזעזוע בצוות המקצועי. "לא ברור על מה פליקס נעים עבד כל השבוע. ההגנה הייתה מופקרת ובמזל זה לא נגמר יותר גרוע", אמרו גורמים במועדון.

עיקר הכעס היה על ספסולו של המגן הברזילאי וונדרסון, כאשר במקומו עלה המגן איהב שאמי וגם שילובו בהרכב של החלוץ לוקאס גאושו. "וונדרסון אומנם נמצא בירידה מסוימת, אבל בכל זאת מדובר באחד השחקנים היציבים שלנו. דווקא במשחק הזה, כאשר המאמן של בני יהודה מכיר את הקבוצה ואת המחליפים, היה צריך לבצע זעזועים בהגנה. גאושו כבר קיבל סימנים שהוא יוחלף בינואר, ופתאום הוא עולה בהרכב לפני שמש ושלומי אזולאי", אמרו בסכנין.

גם השחקנים לא יצאו נקיים מהמשחק, ובהנהלת הקבוצה מתכוונים לבצע איתם שיחות ולהבהיר להם שאם היכולת לא תשתפר, חלקם ימצא את עצמו מחוץ למועדון בינואר. בכל מקרה, בסכנין כבר פנו לסוכנים בבקשה למצוא קשר מתחת לחלוץ והצוות המקצועי החל לצפות בקלטות. החלוץ פיראס מוגרבי שהיה בספק למשחק ייבדק בתחילת השבוע בכדי למדוד את חומרת פציעתו. לקראת המשחק הבא מול האלופה הפועל באר שבע תעלה סכנין גם עם וונדרסון וגם עם הבלם מארון גנטוס בהרכב הראשון.


פליקס נעים. גם בהנהלה מתחילים לאבד סבלנות (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: סכנין, פליקס נעים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי