Sport1 Banner

מזרחי צפוי לחזור לסגל של לוזון, מאבוקה להרכב

ארנסט מאבוקה
ארנסט מאבוקה | ערן לוף

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי. דוס סנטוס יחזור על חשבונו של קינן, כשקוסטדינוב יעלה ב-11 במקום אלברמן. "שחקנים מגיעים דרוכים" אמרו במועדון. דמארי: "הפועל אף פעם לא פייבוריטית בדרבי"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה היום (שבת) את הכנותיה לקראת הדרבי ביום שני. בניגוד לאתמול אז ערכה הקבוצה אימון שחרור והמאמן גיא לוזון לא שוחח עם השחקנים, היום התחילו ההכנות הרשמיות לקראת המשחק כאשר לוזון שוחח עם השחקנים על הדגשים מהמשחק מול הפועל באר שבע.

רוב שחקני חיפה אומנם טרם השתתפו בדרבי חיפאי כשברור שגם השחקנים הזרים, אך כולם מבינים את חשיבות המשחק. "זה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. השחקנים מגיעים דרוכים וכל אחד מבין את חשיבות המשחק" אמרו הבוקר במועדון.

מבחינה מקצועית ברור שההרכב יהיה שונה מזה שפתח בחצי גמר גביע הטוטו מול האדומים מהנגב כשהמגן ארנסט מאבוקה יחזור ל-11 על חשבונו של רז מאיר ואליסון דוס סנטוס צפוי לפתוח על במקומו של דקל קינן. בקישור גל אלברמן יפנה את מקומו לטובת הבולגרי גאורגי קוסטדינוב.

סיניטיהו סולליך. בספק לדרבי (ערן לוף)

הקשר סינטיהו סולליך שנפצע ביום חמישי לא צפוי לפתוח ובצוות המקצועי טרם החליטו מי יפתח במקומו. בהתקפה עומר דמארי צפוי לעלות על חשבונו קלאוס היווני. השוער עומרי גלזר שנפצע בחימום בגביע הטוטו יהיה כשיר ויפתח בין הקורות. הקשר אופיר מזרחי שנעדר כבר יותר מחודש מהמגרשים יחזור לסגל הקבוצה וימתין להזדמנות שלו על הספסל. במועדון בטוחים כי למרות האכזבות בתקופה האחרונה קהל גדול יגיע למשחק.

מיד לאחר אימון הבוקר התראיין החלוץ עומר דמארי לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני מרגיש בתקופה הזאת הרבה יותר טוב. בתחילת השנה לא שיחקתי, הייתי פצוע. עכשיו אני חוזר לאט לאט לעניינים, עדיין לא 100 אחוז, יש לי עוד הרבה מה להראות ומה לתת, אבל זה מבחינתי נראה קצת יותר טוב".

בהמשך התייחס החלוץ לחוסר היציבות של הקבוצה: "יש לנו הרבה עליות וירידות גם לאורך המשחקים וגם בתוך המשחקים עצמם. אנחנו נראים הרבה יותר טוב במשחקי הבית מאשר במשחקי החוץ. יש פה עניין של תהליך ואני מאמין שזה יידבק בסופו של דבר".

עומר דמארי.
עומר דמארי. "הפועל אף פעם לא פייבורטית בדרבי" (ערן לוף)

דמארי, ששיחק גם בדרבי של פתח תקווה וגם בדרבי של תל אביב, התייחס להבדל הגדול שיש בדרבי של חיפה: "במשחקי הדרבי בהם שיחקתי החלוקה בין הקהל הייתה בדרך כלל חצי-חצי. אבל בדרבי החיפאי, הקהל הירוק שולט. בלי קשר האם זה משחק בית או חוץ. רואים את זה באופן מוחלט. זה נותן לנו השחקנים אווירה ביתית והם דוחפים אותנו ואני מקווה שלא נאכזב אותם".

עוד התייחס החלוץ למהות המשחק עצמו: "דרבי זה לא משחק רגיל, זה משחק על הרבה יותר משלוש נקודות. עם כל הרגישות, אנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ובטח ובטח לאוהדים. נבוא ניתן את המקסימום ואני מאמין שנצא עם ניצחון".

על העובדה שהאדומים מגיעים למשחק כשהם בראשות הטבלה אמר: "זה שהפועל חיפה מגיעה מהמקום הראשון לא אומר שהיא פייבוריטית. הפועל חיפה אף פעם לא מגיעה לדרבי מול מכבי כשהיא פייבוריטית. מכבי חיפה זה מועדון ענק, אמנם כרגע הם בכושר יותר טוב, אבל אני לא חושב שהם פייבוריטים לקראת הדרבי".

עוד באותו נושא: ארנסט מאבוקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי