Sport1 Banner

מימר מאמין: לא צריך לוותר כל כך מהר על סיבוק

תומאש סיבוק
תומאש סיבוק | עד אבישי

עדיין לא התקבלה החלטה לגבי שחרורו של הצ'כי בינואר. פסר צפוי לחזור לסגל לראשונה מול עכו. וגם: ההשתלמות של מימר

(גודל טקסט)

שחקני מכבי פתח תקווה זכו לחופש ארוך במיוחד בסוף השבוע האחרון, לאחר שהמאמן שרון מימר החליט להעניק להם יום חופשי נוסף. לפיכך, אימונם האחרון השבוע היה בעצם המשחק מול מ.ס אשדוד שנערך ביום שלישי. אחד הנושאים אשר מעסיקים את הצוות המקצועי והנהלת המועדון הוא עתידם של השחקנים הזרים, כאשר מלבד רומאריו פירס, סוטיריס ניניס ורישאר סומא, עתידם של גרגורי טאדה, תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל בסכנה. המסקרן מביניהם הוא הצ'כי סיבוק, אשר מרוויח את המשכורת הגבוהה בקבוצה (סכום המתקרב ל-300 אלף יורו בעונה כולל הוצאות) ובפ"ת שוברים את הראש לגבי עתידו. 

 


לספורט1 נודע שהמאמן שרון מימר ביקש לתת לשחקן צ'אנס נוסף בחודשיים אשר נותרו עד חלון ההעברות. גורמים רבים בקבוצה חושבים שיש לשחרר את השחקן דרך פיצוי מסוים והדעה הרווחת במועדון היא בעד שחרורו, אך מימר כאמור לא הרים ידיים. "במשחק נגד באר שבע הוא היה בסדר גמור. נראה שבגלל השכר והבעיות ההגנתיות בעיקר בתחילת העונה, יש איזושהי דעה שלילית עליו והוא מסומן, אבל כרגע זה מה שיש" אמרו במועדון. 



מימר. נותן קרדיט לבלם (עדי אבישי) 


לאחר הפגרה, יארחו המלאבסים את הפועל עכו, למשחק שאותו מגדירים במועדון כאחד ממשחקי העונה. "יש לנו את עכו ולאחר מכן את הפועל רעננה. אם אנחנו רוצים לכוון לפלייאוף העליון, אנחנו חייבים להשיג שש נקודות נגד הקבוצות הללו, במיוחד שנותר לנו עוד לשחק גם מול מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה. 


עומר דנינו הפצוע לא יהיה בסגל, כאשר בקבוצה קיימת אופטימיות גדולה לגביי סיכויי חזרתו של הקפטן נאור פסר, לראשונה מזה חודשיים וחצי. פסר, שעבר ניתוח ברצועה הצידית, עורך מזה שבוע אימונים מלאים עם הקבוצה ובקבוצה מאמינים שעם חזרתו, תגדל התחרות עם אורי מגבו שסופסל נגד באר שבע. גם רישאר סומא, שסיפר לראשי הקבוצה כי תורגל כמגן באקדמיות בצרפת בהן שיחק, עשוי לפתוח. בכל אופן, מימר צפוי לחזור לשיטת שני הבלמים. המאמן שרון מימר היה אמור לצאת בסוף השבוע הקרוב להשתלמות בבורוסיה דורטמונד ומאמנה פטר בוס, לאחר ששוחח עמו, אך בגלל פגרת הנבחרות, והעובדה כי שחקנים רבים בקבוצה לא ישהו באימונים, הנסיעה בוטלה.

עוד באותו נושא: שרון מימר, תומאש סיבוק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי