Sport1 Banner

למרות הניצחון: בבית"ר ירושלים חושבים על חיזוק בהגנה ובהתקפה

חן עזרא חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים
חן עזרא חוגג עם שחקני בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

הצהובים שחורים מרוצים מה-0:3 על ושאש והעלייה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, אך מחפשים לשדרג את הסגל. מחמאות לוורד ועזרא, צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הרבה לחץ השתחרר אמש (חמישי) בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:3 על ושאש במוקדמות הליגה האירופית (3:7 בסיכום הכללי). הקבוצה של שרון מימר, שעלתה לסיבוב השני ותפגוש בשבוע הבא במושבה את פלובדיב הבולגרית במושבה, שיחקה הפעם הרבה יותר טוב.

 

חלק מהשינוי נבע מהמעבר של הקבוצה לשיטה של שלושה בלמים לפרקים. "טוב להיות מגוונים", התייחסו בקבוצה לשינוי השיטה. מי שנכנס לתוך התבנית הזו וזכה למחמאות הוא טל כחילה, שעשה עבודה טובה גם בשבוע שעבר כשנכנס בתור מחליף בפיגור 3:1. יחד עם זאת, עם כל השיפור במשחק ההגנה, צירוף של בלם זר עדיין על הפרק מבחינת הצוות המקצועי. כזכור, בתחילת השבוע פורסם באתר ספורט1 כי אחד המועמדים לחזק את מרכז ההגנה הוא הבלם הסרבי דושאן ברקוביץ' ששיחק בעבר בהפועל חיפה.


 

גם בכל הקשור להתקפה, על אף שבעת השערים בשני המשחקים, במועדון עדיין עשויים לחזק את השפיץ. כרגע מצבת החלוצים  של הקבוצה כוללת אך ורק את איתי שכטר (החמיץ אתמול פנדל) ואת אנתוני וארן (כבש שער בכורה בהופעתו הראשונה בקבוצה).   

 

פרט לחן עזרא שבלט במיוחד עם צמד נהדר, עידן ורד שוב סיפק משחק מעולה. כל זאת, אף על פי שהקרסול של הקשר עדיין אינה במצב אופטימלי. בנוגע לספסול של ז'אורז'יניו (נכנס כמחליף), במועדון טוענים שייקח לו זמן להיכנס לכושר משחק והוא עדיין מתקשה. הברזילאי התחיל להתאמן עם מרבית חבריו לסגל ארבעה ימים אחרי האימון הראשון שערכו. 


עידן ורד. מחמאות (אודי ציטיאט)
עידן ורד. מחמאות (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: ושאש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי