Sport1 Banner

לוטם זינו הוצע למכבי נתניה, סאן מנחם על הכוונת

לוטם זינו
לוטם זינו | צילום: עדי אבישי

סוכניו של קשר ת'ון מחפשים לו קבוצה בליגת העל. העולה החדשה מחפשת בלם ומגן שמאלי ומשוכנעת שדני עמוס יחתום בקרוב

(גודל טקסט)
מכבי נתניה תקיים מחר את משחקה האחרון בליגה הלאומית כשתתארח אצל מכבי אחי נצרת (16:00), אבל הראש של הקבוצה עמוק בעונה הבאה וההכנות לליגת העל צפויות לתפוס תאוצה בימים הקרובים.


לאחר הפגישה אמש עם דני עמוס, בקבוצה מאמינים שעמוס יהיה השוער הראשון של הקבוצה בעונה הבאה, אך מנגד טוענים שגם שמם של צחי גיגי ואוהד לויטה עדיין ברשימות. עמוס בן ה-30, ששיחק העונה במכבי פתח תקווה, מעוניין להגיע לנתניה כשלצדו יוחתם שוער שני.



לפני שיעברו לחיפוש זרים, בקבוצה ינסו למלא את מצבת הישראלים כאשר בכוונתם לצרף עוד בלם ישראלי בכיר ומגן שמאלי כאשר בין השמות שנמצאים על שולחן הצוות המקצועי נמצא מגנה השמאלי של מכבי חיפה, סאן מנחם. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא לוטם זינו, שסיים את חוזהו בת'ון השוויצרית והוצע למספר קבוצות בליגה ביניהן הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים.


"ברור לנו שאין לנו את הפריבילגיה להנחית פה את השחקנים שמכבי חיפה, הפועל באר שבע וכדומה מביאות, אבל מצד שני ראינו שגם כשסלובו ושי היו בבית"ר, גם עומר אצילי ודן איינבינדר לא היו מה שהם היום", אמרו במועדון.


שי ברדה, עוזר המאמן של סלובודן דראפיץ' במכבי נתניה התראיין לתוכנית הרדיו של רדיו ללא הפסקה ב-103FM ודיבר על העבודה המשותפת עם המאמן הסרבי ועל ההכנות לעונה הבאה בליגת העל.




אומר את המילה האחרונה. דראפיץ' (דני מרון)

 

העבודה עם דראפיץ': "מתחילים שנה שישית ביחד ונהנים מזה, גם בית"ר ירושלים זה היה ככה. למאמן לבד יש את כל הלחץ עליו וזה יכול להיות פחות טוב. ברגע שיש כימיה והבנה זה עובד לנו טוב. מחלקים בינינו את התפקידים ובסופו של דבר אם יש התלבטויות או מחלוקת סלובו נותן את המילה האחרונה ולא אומרים אחר כך 'אמרתי לך'".

החיזוקים לעונה הבאה: "התקציב יהיה עשרה מיליון דולר והמטרה היא לא להביא בהכרח את שחקנים הכי טובים, נוצצים או יקרים אלא את מי שהכי מתאימים לשיטה. בתקציב כזה צריכים להשתדל לטעות כמה שפחות. אם נצליח לסגור ישראלים בעמדת השוער והמגן השמאלי נעבור לחלוץ ומספר שש וברגע שנסיים עם העמדות האלה נתפנה לזרים".


עוד באותו נושא: לוטם זינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי