Sport1 Banner

רמז לבאות: מימר טס לסגור את מחנה האימונים של בית"ר בחו"ל

שרון מימר
שרון מימר | ערן לוף

הטיסה מחזקת את ההערכה שימשיך בעונה הבאה. יו"ר עמותת האוהדים: "טדי לא יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה רק בגלל היחסים של ברקת וקורנפיין עם טביב

(גודל טקסט)
שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים, טס לחו"ל ביחד עם המנכ"ל משה דמאיו כדי לתאם את פרטי מחנה האימון לקראת העונה הבאה. הטיסה מהווה יותר מרמז עבה כי מימר ימשיך במועדון בעונה הבאה למרות שעדיין לא סגר את חוזהו החדש מול הבעלים אלי טביב.

בינתיים סוערות הרוחות במועדון ובקרב האוהדים בעקבות הידיעה כי אצטדיון טדי לא יהיה כשיר לפני חודש ספטמבר. הסיבה: בחודש יולי יתקיימו באצטדיון וטקס הפתיחה וארועים במסגרת המכביה, כך שעבודות השיפוץ וההכשרה ימשכו לכל אורך חודש אוגוסט. בית"ר עצמה תארח את המשחק הראשון במסגרת האירופית כבר בראשית חודש יולי והליגה עצמה תיפתח ב-19 באוגוסט.


צלם

טדי. נראה כמו אורווה. צילום: אסף קליגר


 

"ראש העיר ירושלים ניר ברקת לא מתעניין בבית"ר בגלל היחסים שלו עם טביב", תקף אריאל גבאי יו"ר עמותת אוהדי בית"ר, "איציק קורנפיין (לשעבר יו"ר בית"ר) מחזיק תיק הספורט בעירייה והוא בכלל נכשל בתפקידו. טדי מוזנח כבר שנים בצורה יוצאת דופן.


"זה לא אצטדיון זו אורווה – כיסאות לא הוחלפו, הגג לא גמור ותאי השירותים ברמה הכי ירודה שיש . ברקת מצטיין ב"ראוותנות" אבל לקיים פה טקס מכביה זה לא חזות הכל, אלא לדאוג לתושבי ירושלים. בעונה שעברה הם לא השקו את הדשא כי לא חשבו שבית"ר תהיה באירופה. אם היה מדובר בקבוצה אחרת מהעיר זה היה מטופל".


מהעירייה נמסר בתגובה: "הדשא באצטדיון טדי מטופל לאורך כל השנה במטרה לשמור על מצבו לטובת משחקי הכדורגל. בחודש יולי יתקיים בטדי אירוע פתיחת אירועי המכביה ה-20 בסימן 50 שנה לאיחוד העיר, בהשתתפות עשרות אלפי ספורטאים. לאחר האירוע הדשא יעבור שיקום ובסופו של התהליך ניתן יהיה לחזור ולשחק במגרש".

 

"יש לציין  כי העירייה משקיעה מיליוני שקלים באצטדיון על מנת לשדרג את חווית הצפייה ולהפוך את טדי לאצטדיון הלאומי. באצטדיון טדי מתארחים  משחקי נבחרות והתאחדות ברמה הגבוהה ביותר ואנו זוכים לשבחים לאחר כל משחק".

עוד באותו נושא: אלי טביב, ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי