Sport1 Banner

שמואל שיימן סיכם בהפועל חיפה לעונה וחצי

| צילום: דני מרון

המעבר של המגן יתבצע אם הפועל ת"א תפורק, אבל במועדון מכחישים

(גודל טקסט)

החיזוק הראשון של הפועל חיפה בינואר מתקרב? המגן השאמלי שמואל שיימן סיכם עקרונית במועדון בכפוף להתפתחויות בהפועל תל אביב. המנג'ר ניר קלינגר כבר שוחח עם אנשיו של שיימן וסוכם כי השחקן יגיע לקבוצה אם לא יגיע עד יום רביעי רוכש להפועל תל אביב. 

הפועל חיפה תצטרך להגיע לסיכום גם עם הנאמן, עו"ד שאול קוטלר, אך ההערכה היא שאם לא יגיע רוכש ובית המשפט יכריז על פירוק, העסקה תהיה סלולה. הפועל חיפה אמורה לקחת את שכרו המלא של שיימן בחוזה לעונה וחצי, כאשר לשחקן יש אופציית יציאה בתום העונה. בנוסף, לשיימן יהיה מענק אם הקבוצה תעפיל לפלייאוף העליון. 

יואב כץ כבר אישר את העסקה, ובמקביל יורה לקלינגר להודיע להודיע למיקי יאזו שעליו לחפש קבוצה. חיים מגרלשווילי הוותיק ייאבק עם שיימן על חולצת ההרכב. שיימן בן ה-29 שיחק העונה 13 משחקי ליגה בהפועל ת"א. המגן הישראלי שגדל בהולנד העביר כזכור גם שלוש שנים במדי מכבי חיפה. למרות זאת, בהפועל חיפה טוענים כי אין עדיין כל סיכום.

בניגוד לשיימן, נראה שפיראס מוגרבי מתרחק מהפועל חיפה כאשר סוכניו מתעקשים שאורך החוזה יהיה שתי עונות וחצי, ואילו יואב כץ מוכן להציע לחלוץ ששוחרר ממכבי חיפה חוזה לעונה וחצי. מוגרבי צפוי לשוב לסכנין. 


מוגרבי מתרחק (דני מרון)

בגזרת השחרורים נראה שייעשה מאמץ להביא זר חדש במקומו של פיליפ יאזביץ' שלא משתלב בקבוצה. גורם בצוות המקצועי של הפועל חיפה אמר אמש לספורט1: "השיטה של ניר ודני לא מתאימה לפיליפ, מה גם שהוא לא מתחבר כל כך למנטליות של השניים". 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי