Sport1 Banner

רוצה להניב: זריהן התבגר ועכשיו הזמן שלו להגיע רחוק

זריהן
זריהן | צילום: דני מרון

חזן סבלני וסירושטיין מפרגן לחלוץ שרוצה להכנס לנעלי אביו. 20:30: ב"ש

(גודל טקסט)

ניב זריהן הוא לא שם חדש בנוף הכדורגל הישראלי אך העונה הנוכחית נדמה שחדר לתודעת הציבור. החלוץ שסומן בזמנו ככישרון גדול וכבר היה אמור לעבור להפועל תל אביב מוכיח ניצוצות שבוע אחרי שבוע ויש לו חלק לא מבוטל בשגשוג של הקבוצה מעיר הנמל אחרי הגעת יוסי מזרחי.

 

החלוץ הצעיר מפגין יכולת טובה ומזכיר את אביו יגאל שכיכב בקבוצה לפני 20 שנה. "ניב במסלול הנכון ואנחנו מקווים שתהיה לזה המשכיות וייתן עונה טובה. כל הורה רוצה שהבן שלו יגיע הכי רחוק שאפשר. קודם כל שיעשה עונה טובה ואז אנחנו רוצים להמשיך להתקדם. הסוכן שלו דודו דהאן התרשם ממנו מאוד ואומר שיש לו עתיד גדול", מספר האב הגאה שכבש לא מעט שערים עבור עירוני אשדוד בעברו.

 

 

אלון חזן שהיה הראשון שהזמין אותו לנבחרת הנערים אמר: "לגבי הכשרון שלו אין עוררין. הוא טכני מאוד, מהיר עם ובלי הכדור, הוא חייב להשתפר משמעותית ביכולת הסיום שלו, ליצור לעצמו יציבות, גם בשנה שעברה הוא פתח את העונה פנטסטי ואז הוא נעצר. אבל השנה הוא חיזק את עצמו בפגרה, והוא גם סידר את המחשבות. יש לו יכולת מיקום טובה אבל הוא קצת פזיז בהחלטה האחרונה".

 

"הוא כישרון גדול עם פוטנציאל אדיר, אני בטוח שיפרוץ השנה ויוכל להגיע רחוק ולדבר הרבה בכדורגל שלנו. רואים באימונים שיש לו יכולת אדירה והוא התחיל להביא את זה למשחקים. הוא ברכה לכל קבוצה כי אין הרבה שחקנים כאלה ואם הוא יתמיד הוא גם יצליח", החמיא חברו מיקי סירושטיין.

 


"אין הרבה שחקנים כאלה", זריהן (אודי ציטיאט)

 

גיל ההתבגרות
יגאל זריהן תמיד ייזכר כאחד הסמלים הגדולים של אשדוד אבל האם לבן מדובר רק בתחנה ראשונה בקריירה? "הוא עולה עליי כשחקן. הוא מהיר מאוד, השנה הוא מביא את הכל למגרש כי הוא התבגר מאוד, הוא הבין שכדורגל זה לא כשרון אלא הרבה מעבר למה שקורה במגרש, ועכשיו הוא ועובד קשה ואני מקווה שימשיך להתקדם. כעת הוא שם לב לתזונה, למנוחה, לא נכנס ללחצים מיותרים ובמגרש זה יותר זורם לו", מעיד האב.

 

חזן חושב שקודם זריהן צריך לתקוע יתד בליגת העל: "הוא צריך להיות אחד השחקנים הבולטים באשדוד, ואחרי שהוא יעמוד בזה שיתחיל להסתכל הלאה. שום דבר לא ייצא ממנו אם הוא לא יעמוד במשימה הקרובה שלו ורק אותה הוא צריך לראות מול העיניים".

 

סירושטיין מסכם: "כל שחקן וקצב ההתקדמות שלו. אם ניב ייתן עונה טובה אז ירצו אותו בקבוצות הגדולות. יש לו הרבה מה להפסיד אם לא ייקח את המשחק ברצינות ורואים שהוא מפנים את זה ומאפס את המחשבות, עכשיו זה הזמן שלו". ב-20:30 (ישיר בספורט1) הוא יפגוש חבר שכבר עשה את הפריצה, מיכאל אוחנה מבאר שבע. אז האם הוא יגרום לאלונה לחשוב גם עליו?

 


ידביק אותו בקצב? מיכאל אוחנה (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי