Sport1 Banner

קרויף: לא יהיה הוגן למנות עכשיו מאמן חדש

יישאר עד תום העונה? קרויף
יישאר עד תום העונה? קרויף | צילום: דני מרון

מנג'ר מכבי ת"א אישר בחצי פה שיישאר בתפקיד. בן חיים: "שמח שנשארתי"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במחנה מכבי תל אביב לאחר הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, שפתח מחדש את מירוץ האליפות. הפער שעמד על שמונה נקודות, צומק הערב (שבת) לחמש בלבד.

 

"המשחק הזה לא אומר מי הקבוצה הטובה כיום בישראל. הליגה היא מרתון ומי שינצח בריצה הארוכה יזכה באליפות", סיכם מאמנה הזמני של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף.

 

 

קרויף הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. נהניתי מהשחקנים. לפני המשחק היינו מאושרים אם היו מבטיחים לנו שנזכה בשלוש הנקודות. אחרי המשחק, מסתבר שהנקודות פשוט הגיעו לנו. הליגה עוד ארוכה. נשחק משבוע לשבוע וננסה לעשות את הטוב ביותר. היום הקבוצה הציגה אופי כפי שרציתי שתציג וזה חשוב לא פחות מהניצחון.

 

הוא נשאל האם יישאר בתפקיד המאמן עד סוף העונה וענה: "זה לא יהיה הוגן להכניס עכשיו מאמן חדש למכבי מול המשחקים הקשים שמצפים לנו. יגיע הזמן שנמנה מאמן חדש כי מיץ' גולדהאר לא מביט לטווח הקצר אלא לעתיד. אבל לא זה הזמן".

 

בן חיים ליד קרויף. "זה לא עונש להיות במכבי" (דני מרון)

 

מאמן באר שבע, ברק בכר סיכם: "במחצית השנייה אומנם שלטנו אבל לא יצרנו מצבים. מכבי ניצחו בצדק אבל בואו נביט קדימה. היום לא יצרנו מצבים ולא עשינו את מה שאנחנו יודעים. מכבי הכריעו את המשחק בשער המוקדם וניצחו".

 

האם הליגה נפתחה? הוא נשאל,  "הליגה הייתה פתוחה גם עד הערב. יש עוד 15 משחקים והכל כאמור פתוח. המשחק הזה, כעובדה, היה פחות טוב מבחינתנו. כבר בשבת נצטרך לחזור לעצמנו ולנצח. הליגה עוד ארוכה ומעניינת. נמשיך להסתכל על עצמנו. הדברים תלויים בנו. בסוף מאי נדע מי האלופה".

 

החלוץ טל בן חיים אמר בסיום: "אני לא יודע מי דיבר בשמי. אין לי מקורבים. זה ממש לא עונש להיות במכבי תל אביב. זה מקום שטוב לי פה ואני שמח שנשארתי. זאת התקופה הכי יפה בקריירה שלי. קיבלתי הצעה ממועדון ברמה גבוהה ואף אחד לא יכול לבוא אלי בטענות שנעניתי לה. חזרתי לשחק בקבוצה ואני מחויב לה מאוד. עבר עלי חודש לא קל והייתי טרוד בהרבה דברים. אבל לסיכום, אשמח להיות במכבי תל אביב לעוד שנים רבות".

 

ובאשר למשחק? "הקהל שלנו נתן היום תצוגה מדהימה. זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו אבל הכי חשוב שניצחנו. ושוב, הקהל היה מדהים".

עוד באותו נושא: ג''ורדי קרויף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי