Sport1 Banner

קלטינס יגיע רחוק עם חכמה ונחישות

קלטינס. שייקח את טל בן חיים הבלם כמודל
קלטינס. שייקח את טל בן חיים הבלם כמודל |

קשר בית"ר חולם על ארסנל אבל מתעקש להכניס לקלטת דריבלים

(גודל טקסט)

1דוד קלטינס. לאור העובדה שבית"ר חיברה שני ניצחונות (אם כי קשים לעיכול) נתחיל עם החיובי. הקשר הכלבויניק, שהוסט לעמדת המגן הימני מול מכבי תל אביב וכפר סבא (0:1 בשניהם), נתן שני משחקים מצוינים והיה לו חלק גדול בכך שהצהובים שחורים סימנו וי כפול – גם מנעו התדרדרות בליגה וגם טיפסו לשמינית גמר הגביע.

 

הבעיה עם קלטינס מתחילה שהוא עושה על כר הדשא דברים שלא מתאימים לו. דריבלים בעיקר וגם בעיטות מכל מצב למרות שהוא לא גולר. בראיונות עמו נחשפה הסיבה: לבחור הביישן ממבשרת יש שאיפה ענקית, חלום חלום – להשתייך יום אחד לארסנל, הקבוצה אותה הוא אוהד מינקות. החלום הוליד דחקה קבועה ביציעים בכל פעם שקלטינס מנסה להיות טל בן חיים (החלוץ): "זה בשביל הקלטת לארסנל".

 

העניין הוא שלבית"רי הצעיר (21 וחצי בסך הכל) יש מספיק אלמנטים במשחק שלו ברמה של מעל לממוצע: עוצמה, נחישות, מהירות, אינטליגנציה וחכמת משחק. והוא גם מתקדם בתנאי חממה. בקבוצת מרכז טבלה, בלי מאבק אמיתי על מקום בהרכב ועם דחיפה אדירה של האוהדים הצהובים שחורים עבורם הוא כבר מהווה סמל.

 

קלטינס עולה גבוה. כבר הפך לסמל בטדי (דני מרון)

 

והנה הפרדוקס: במקום שקלטינס יישב מול המסך, יחזה בביצועיהם של תיאו וולקוט ואלכסיס סאנצ'ס וינסה לחקות על כר הדשא בטדי, שירים טלפון לטל בן חיים. כן הבלם האפור של מכבי תל אביב, ששיחק בצ'לסי ולפני כן בבולטון. ולא, בן חיים מעולם לא הבריק (הגם שהוא חטא וחוטא עד היום בדהירה חסרת תכלית עם כדור מהגנה להתקפה) אבל נצץ בזכות האתלטיות והפיסיות, הנחישות וחכמת המשחק. נשמע מוכר לא?

 

2. רן בן שמעון. כל מאמן הוא גנב דעת. קשה שלא להיות בגלל הסיטואציה: כל האחריות עליך. הסגל חרא, השחקנים מפשלים? שטויות אתה אשם. וכמובן שהראשון למצוא את עצמך מפוטר ועד אז אתה נדחק. חייב להצדיק ולהסביר את עצמך, חייב לתרץ, לפלבל בעיניים, לשקר ולמרוח.

 

בן שמעון. רק תן לנו לראות קצת כדורגל ונהיה מרוצים (דני מרון)

 

ועדיין לרן בן שמעון יש מקום של כבוד ברשימה הזאת. האיש שהפך את העניין לאמנות של ממש טען אחרי תצוגת הנפל מול כפר סבא (0:3 מטעה ומרמה) בגביע כי "לפעמים נדמה שהקהל מצפה מאתנו להוביל 0:4 אחרי 10 דקות".

 

טעית, רן. הקהל של בית"ר מצפה מאז ומעולם לכדורגל פתוח ושמח, לעלות בגאווה ולשחק כמו מועדון גדול. על 0:1 קטן ובונקריסטי מאמנים (אלי גוטמן, אלי כהן) גורשו מטדי. לא מצפים לחגיגה של שערים וגם לא לשלוש נקודות בכל משחק, רק אל תיתן לנו להרגיש כמו רעננה או קריית שמונה רק שלא נצטרך לקחת אתנו כדור נגד בחילה ושקיות הקאה (אם הכדור לא יעזור).

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי