Sport1 Banner

עומר דמארי סגר במכבי חיפה, יוצג רשמית?

רכש חדש בכרמל
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

החלוץ יושאל מלייפציג לעונה וחצי ויקבל 400 א' יורו בעונה. עזמי בדרך?

(גודל טקסט)

החלוץ עומר דמארי סיכם את תנאיו במכבי חיפה. כפי שפורסם הבוקר ב"ספורט1", חיפה סיכמה את כל תנאי השאלתו מול לייפציג ואחר הצהריים הגיע השחקן למשרדיו של הנשיא יעקב שחר ונפגש עם ראשי הירוקים.

 

על פי המתווה שסוכם בין המועדונים, חיפה תשאיל את דמארי לשנה וחצי והקבוצה הגרמנית תשתתף בשכרו של החלוץ. דמארי צפוי להרוויח כ-400 אלף יורו לעונה. ביום שלישי בבוקר יעבור בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום על החוזה רשמית.

 

 

דמארי אמור להיות בסגל של מכבי חיפה בשבת מול מועדון נעוריו מכבי פתח תקווה. בחיפה מנסים להאיץ את המהלך בכדי שדמארי יוכל להשתלב בחוד החסר של חיפה במשחקים הקרובים. אלירן עטר ייעדר כעשרה ימים בגלל פציעה וניקיטה רוקביציה נמצא בכושר ירוד. החלוץ הצעיר מוחמד עוואד צפוי לקבל הזדמנות ב-11.

 

יחתום על החוזה ביום שלישי. עומר דמארי

 

בינתיים בחיפה גם מחפשים אופציות התקפיות נוספות והשם הבולט ביותר הוא החלוץ הנורבגי פיטים עזמי. עזמי, בן ה-24, שיחק בשנה האחרונה במדי בודו גלימט בה כבש 14 שערים בכל המסגרות.  חיפה כבר סיכמה את רוב הפרטים מול השחקן וכעת נותר לסגור את תנאי שחרורו מול קבוצתו הנורבגית. בחיפה הביעו עניין רב בשחקן גם בשל העובדה כי יכול לשחק הן בעמדת הכנף והן בעמדת החלוץ. המנהל הספורטיבי של המועדון, תור-כריסטיאן קרלסן, כבר שוחח עם עזמי שמצדו הביע הסכמה להצטרף למועדון הירוק.

 

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של חיפה הוא הקשר הגנאי אבנזר אופורי. אופורי טרם הביע את הסכמתו להגיע לישראל וגם אם ייעשה זאת, הוא יגיע רק לאחר השתתפותו באליפות אפריקה במדי נבחרת גאנה. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא בוחן אופציות נוספות באירופה.

 

נותר לסגור את תנאי השחרור. עזמי

עוד באותו נושא: פיטים עזמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי