Sport1 Banner

נקודת זכות: 1:1 מפתיע לאשקלון מול מכבי פ"ת

מתוק חמוץ. מכבי פת שמטה שתי נקודות יקרות
מתוק חמוץ. מכבי פת שמטה שתי נקודות יקרות | צילום: עדי אבישי

פדרו גלבאן קבע יתרון (14), מיחאי רומן איזן (25). אשדוד ניצחה 0:1 בסכנין

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל אשקלון לקרב קצוות במחזור העשירי של ליגת העל. המשחק הסתיים במפתיע ב-1:1. גלבאן כבש ראשון לאורחת בדקה ה-14, רומן השווה בדקה ה-25.

 

מוקדם יותר הפתיעה מ.ס. אשדוד כשגברה 0:1 בחוץ על בני סכנין משער של בנצי מושל בדקה החמישית. זה היה ניצחון שני בשני משחקים למנג'ר אשדוד יוסי מזרחי שהצליח להעלות חיוכים על פניהם של האשדודים. לעומת זאת אצל המפסידה מסכנין, זה נראה פחות טוב וככל הנראה הולך ומתערער מעמדו של המאמן יוסי אבוקסיס.

 

 

 

מכבי פתח תקווה – הפועל אשקלון 1:1

מכבי פתח תקווה השנייה בטבלה, אירחה את הפועל אשקלון האחרונה, לקרב קצוות. בשל שזרוע דשא באצטדיון המושבה, נדד המשחק לאצטדיון לויטה בכפר סבא.

אשקלון כבשה סופסוף (עדי אבישי)

 

ואיפה הכדור? (עדי אבישי)

 

הפועל אשקלון, נועלת ליגת העל, הגיעה למשחק כשהיא עמוסת בעיות. מירקו אורמוש טרם עבר בבקרה התקציבית בעוד הקבוצה לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים. המאמן יובל נעים נאלץ להסתדר ללא שני המגנים שלו, שניר משען ואסי בוזגלו הפצועים. למרות כל זאת, היא זכתה היום (שבת) בנקודה מפתיעה. 

 

יובל נעים. היתרון המפתיע נמחק (עדי אבישי)

 

אבי לוזון משקיף מלמעלה (עדי אבישי)

 

הרכבים

מכבי פ"ת: דני עמוס, דור אלו, קרלוס קוויאר, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, לירוי צעירי (לירן רוטמן, 80), רומאריו פירס, גידי קאניוק, מוחמד כליבאת (ננאד אדמוביץ', 60), גיא מלמד, מיחאי רומן.

 

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, חיים איצרין, אנדריי מישצ'נקו, קובי בן חמו (ריף מסיקה, 39), אבי מלכה, איסומעילה לינגאנה, ברוך דגו (רז מאיר, 79), מושיקו לוגסי, פדרו גלבאן (ירדן אבוחצירה, 67), רודי חדד, לאסינה דאו.

מהלך המשחק

דקה 14, הפועל אשקלון עלתה ליתרון 0:1. הקבוצה של יובל נעים כבשה שער מפתיע. לינגאנה פרץ לרחבת המארחים, מסר כדור רוחב לפדרו גלבאן, שמול עמוס שלח את הכדור לרשת. . שער בכורה לגלבאן במדי אשקלון

היתרון של האורחים החזיק מעמד 11 דקות בלבד. בדקה ה-25, מכבי פ"ת השוותה ל-1:1. אלו הגביה כדור טוב שפגע בדוס סנטוס והגיע אל מיחאי רומן וזה דחק מקרוב פנימה.

 

בדקה ה-48 בעט קאניוק לשער האורחת, הכדור שפשף את המשקוף וטס החוצה. בדקה ה-58 רודי חדד הגביה כדור אל ראשו של לינגאנה ברחבה, נגיחת ההמשך שלו שלחה את הכדור למשקוף והחוצה.

 

בני סכנין – מ.ס. אשדוד 1:0

 

בני סכנין אירחה את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל ונוצחה 1:0. יוסי מזרחי רושם עם אשדוד הישג מרשים של שש נקודות בשני משחקים מאז מונה למנג'ר הקבוצה הדרומית.

 

יוסי מזרחי. שני משחקים, שש נקודות (עדי אבישי)

 

האורחים שהצליחו רק במחזור האחרון לזכות בניצחון ראשון העונה, 0:1 על הפועל תל אביב שהעלה אותם מעל הקו האדום, רשמו היום (שבת) כאמור ניצחון שני רצוף, גם הוא בשיעור 0:1. מנגד, המארחת שהפסידה במחזור הקודם 2:1 בכפר סבא, רשמה היום הפסד ביתי צורב. 

 

הרכבים

 בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, סגס תאמבי, וונדרסון, ניר לקס (מוחמד בדראנה 73), רודריגו אנטוניו, ז'אורז'יניו, רמזי ספורי (סיראז' נסאר 37), יובל אבידור וג'וד נורו (עידן שמש 64).

 

אשדוד: יואב ג'ראפי, תום בן זקן, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', טום מונד, רועי בקל, בנצי מושל, דין דוד (אור אינברום 58), חן עזריאל (משה אוחיון 71) וניב זריהן (דרגאן בגאריץ' 79).

 

מהלך המשחק

בדקה החמישית התקפה מהירה של אשדוד הסתיימה בשער מהיר. אחרי משחק מסירות בין בקל וברוצ'יץ' בנצי מושל מצא את עצמו פנוי ברחבה ובעט חזק לפינה הקרובה של קנדיל, 0:1 לאשדוד. רמזי ספורי נפצע ויצא אצל בני סכנין כבר בדקה ה-37. יואב ג'ראפי שוער האורחים היה השחקן הבולט במחצית הראשונה ומנע לפחות שני מצבי כיבוש לזכות המארחת.

 

המחצית השנייה היתה העתק של הראשונה. בדקה ה-50 טענה סכנין לנגיעת יד של קרלו ברוצ'יץ' ברחבה, אבל השופט גרינפלד לא קנה. בדקה ה-67 התעופף שוער אשדוד ומנע שער מהמחליף נסאר. בדקה ה-79 פרץ אינברום מצד ימין אבל בעט ממצב מצוין לרשת החיצונית.

עוד באותו נושא: דין דוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי