Sport1 Banner

נמני: שחקני מכבי ת"א היו גרועים אצל שוטה

יוסי בניון. החיוך חזר
יוסי בניון. החיוך חזר | צילום: דני מרון

סמל הצהובים והסוכן שוחח ב-103FM: "בלי ארבלדזה הם במקום אחר". וגם על עובד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, יוסי בניון, ראובן עובד ועוד, שחקן העבר והסוכן השחקנים בהווה אבי נמני דיבר על הכל בראיון ל-103 FM.

על יוסי בניון: "אני לא רוצה להתייחס לתקשורת לטוב ולרע, לגבי המשך דרכו רק קרויף אחראי אם הוא ימשיך במכבי, הם יחכו לאפריל כדי להחליט. לא אחשוף על מה אני מדבר. הם לא רוצים שתשומת הלב מהחודשיים הקרובים תוסט לדברים אחרים. בתקופת ארבלדזה כולם היו גרועים. אני חושב שאלמלא שוטה מכבי היום הייתה במקום אחר לגמרי, הם היו כבויים ולא מאורגנים טקטית. ג'ורדי הצליח להפיח בהם חיים. יוסי לא יכול לבוא בטענות לשוטה, הוא נתן לו יחס מעולה והרבה כבוד. הוא התייעץ איתו ואין טענות חוץ מדקות המשחק שהוא קיבל".

 

 

השחקנים הוותיקים: "לדעתי מכבי רוצה שחקנים טובים כי הם משפיעים על אלה שלידם. טל בן חיים ואלברמן משפיעים מצוין וזה תופס גם ליוסי ויצחקי. כל שחקן ישראלי שמכבי תוכל לשים עליו את היד היא תביא".

 

המצב בטבלה: "יש משמעות לכך שמכבי תשחק בבאר שבע בפלייאוף. אבל עדיין לכל המשחקים האחרים גם יהיו משמעויות כי הם יאבדו נקודות. מכבי עוד לא בשיאה וב"ש בנסיגה. מספיק שב"ש תנצח במשחק הראשון בפלליאוף את מכבי וזה ייתן ביטחון".

 


שוטה ארבלדזה. אשם בהכל (אודי ציטיאט)

 

על ראובן עובד: "אני מופתע, אבל צריך להיות זהירים בלי שיודעים את כל הפרטים. קראתי על זה כמו כולם ואני מאוד מקווה שהוא ייצא ממנה".

 

הכישרון של ראובן עובד ומדוע לא הובא לידי ביטוי: "צריך שילוב של כישרון, אישיות חזקה וגם מזל שהיה חסר לו. הרבה פעמים הוא קיבל החלטות לא נכונות ועבר לקבוצות הלא נכונות, הוא היה צריך עוד טיפה סבלנות כדי לקבל דקות בקבוצות הגדולות. הוא היה סופר מוכשר ואני מאוד מקווה שהוא ייצא מזה ומאחל לו רק טוב".

 


ראובן עובד. "החלטות לא נכונות" (דני מרון)

 

"אני חושב שראובן היה עושה קצת פחות הגנה, אבל הוא עשה דברים מאוד טובים בגיל מאוד צעיר יחסית. שוב אני אומר, בשביל להחזיק מעמד צריך אופי מיוחד ואישיות חזקה. רק ככה אפשר באמת לשמור על עקביות ויציבות".

 

האם לציפיות הגדולות שהיו ממנו ולא מומשו ולסכומים שכבר לא שולמו לו הייתה השפעה על כך שהוא הדרדר: "באופן כללי יש לשחקנים לקראת פרישה בעיה גדולה. יש המון שחקנים שלא הצליחו להתגבר על כך שהפסיקו לשחק ולא מצאו לעצמם תפקידים, שחקנים גדולים שהיו רגילים להיות בפוקוס ובמרכז העניינים. אני חושב שצריך למצוא פיתרון לשחקנים לקראת פרישה ולעבוד איתם".

עוד באותו נושא: ראובן עובד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי