Sport1 Banner

נדמה שטביב נהנה לעשות דווקא לאוהדים

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

עיתוי פיטורים הזוי וחלון מלא שגיאות בבית"ר. וגם: האשמה של בן שמעון

(גודל טקסט)

דמיינו לעצמכם איפה היתה מכבי תל אביב אם ג'ורדי קרויף היה זורק את שוטה אברלדזה אחרי ההפסד לבני יהודה. הבושות מול אשקלון, כפר סבא ובית"ר היו נחסכות ובעיקר הנקודות היו נאגרות  והצהובים היו מוצאים את עצמם במקום הראשון.

 

אלי טביב לא רק איחר בחודשיים תמימים עם פיטורי רן בן שמעון הוא גם לא יכול לרדת בעצמו אל כר הדשא כפי שעשה קרויף. והעיקר: שום מאמן, גם לא אנטוניו קונטה, יוכל לכסות על הפאשלות שעשה הבעלים והג'נרל מנג'ר בחלון ההעברות.

 

 

את הסיבה האמיתית לפיטורים בעיתוי הנוכחי מן הסתם לא נדע, טביב אוהב לפעול בשושו, אבל ברור שלא נעשתה כדי לרצות את האוהדים. הבעלים הוכיח כבר בעבר שהוא קשוב רק לעצמו. לעתים נדמה שהוא נהנה לעשות דווקא. כך היה עם מינויו של סלובודאן דראפיץ' (שבדיעבד עשה עונה יפה מאוד) וכך עם מינוי המחליף לבן שמעון.האוהדים מצפים למאמן בכיר? אני אנחית להם על הראש את שרון מימר. גם שחקן חדש בשוק, גם אפור, גם פוטר מכפר סבא. מעניין מה שומר הבעלים כנשק יום הדין נגד יושבי היציעים. החתמת שחקן ערבי אולי?

 

לא מקנא במימר. סגל מוחלש, שלושה משחקי חוץ רצופים ואז מכבי חיפה בבית לקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף ולקינוח באר שבע. אללה יסתור.

 

2. אם שמים בצד את מבחן התוצאה לבן שמעון הגיע ללכת. אדם שלא לומד מהטעויות של עצמו ומתעקש לחזור עליהן שלא יתפלא שהחשבון יוגש לו בסוף. רק בעונה שעברה נזרק בן שמעון ממכבי פתח תקווה אחרי שאיבד את חדר ההלבשה. הטענות אז היו שהוא לוקה בהעדפת זרים בעיקר כאלה לא תורמים ומסתכסך עם שחקני הבית והצעירים הרעבים. עברה שנה וכלום לא השתנה.

 


לא למד מטעויות, בן שמעון (דני מרון)

 

לידור כהן, טל כחילה ואורי מגבו קצו בבן שמעון וברחו לבית"ר. אריק סאבו, מרסל הייסטר ממשיכים לקבל את הקרדיט ולתת תמורה בינונית במקרה הטוב. אפילו יוהאן אודל עלה משום מקום לחרב עשר דקות אחרונות במשחק מול בני יהודה. היי מה הוא עוד עושה כאן לעזאזל?

 

3. לא מזמן פורסם כאן שטביב שוב הרוויח על בית"ר. ושוב צפה בזיכרון התמונה המבעיתה כל אוהד ביתר באשר שהוא. יציע העיתונות יוני 2013 – שלמה שרף אוחז בידידו מכפר סבא ושואג: "טביב מפסיד כסף על כדורגל?! הוא רק מרוויח. תספר להם אלי".

ארבע שנים מאז ולא צריך לספר לנו כלום. אנחנו יודעים.הפכנו לכפר סבא בעצמנו. אלי דסה ושלומי אזולאי הקשר, עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה. כולם הלכו כי טביב רוצה רק להרוויח ולא להשקיע. דמיינו את הארבעה האלו בהרכב ואפשר להפליג למאבק אליפות מול מכבי תל אביב ובאר שבע. והנה דן איינבינדר, השחקן מספר 1 בצהוב שחור העונה, שחקן בית סמל ומנהיג, עומד בפהי חידוש חוזה. מי שם כסף על זה שהוא נשאר בבית וגן?


איזו פתיחה מצפה לו, מימר (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי