Sport1 Banner

מכבי חיפה מעוניינת בחלוץ מרקו פוטאץ'

בקרוב בכרמל? פוטאץ'
בקרוב בכרמל? פוטאץ' | צילום: GettyImages

דיווח: הירוקים פנו להיידוק. ההונגרי הענק (1.96 מ') כבש 7 שערים העונה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעוניינת לרכוש את חלוץ היידוק ספליט מרקו פוטאץ' בן ה-26, כך מדווחים כלי תקשורת בקרואטיה. ההונגרי כבש העונה 7 שערים ב-13 משחקי ליגה ומדורג במקום שלישי ברשימת הכובשים.

 

פוטקס החל את הקריירה שלו בנאנסי הצרפתית ושיחק בוורדר ברמן ב', אינגולשטאט, פורטסמות', לסטר, בלאקפול לפני שעבר לעונה להונגריה לדיוסגיור ושנתיים לאחר מכן שיחק במרסין הטורקית.

 

 

פוטאץ' נחשב לחלוץ איכותי ביותר. לפי התקשורת הקרואטית מדובר בחלוץ גבוה (1.96 מ') וחזק ואחד הטובים בליגה המקומית. בהיידוק סירבו להגיב על הידיעה, אבל חוזהו של השחקן מסתיים בקיץ הקרוב כך שהוא עשוי לעלות כסף קטן.

 

נאבק עם ג'ון טרי. פוטאץ' (GettyImages)

 

כתב גול.קרואטיה, אנטה בוסקוליץ', אמר לספורט1: "אחרי שפוטאץ' התאושש מפציעה הוא כבש כמעט בכל משחק. מדובר בחלוץ איכותי". פוטקס לא שותף בצמד המפגשים מול מכבי ת"א במוקדמות הליגה האירופית, כנראה בשל הפציעה ממנה כאמור סבל.

 

מסתמן כי אם יוחתם, זה יהיה על חשבונו של גליינור פלט. החלוץ ההולנדי ממעט לשחק ובעיקר משותף כמחליף. חיפה גם מעוניינת לצרף את עומר דמארי, אך לא מן הנמנע כי בעיות בהעברתו מרד בול לייפציג ושכרו הגבוה גרמו לירוקים לפנות לאופציה אחרת ופוטקס הוא החלוץ שעשוי להגיע לבסוף.

עוד באותו נושא: מרקו פוטאץ''

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי