Sport1 Banner

מחדל התקפי: 67 דקות של בית"ר ב-10 שחקנים

| צילום: דני מרון

טביב השאיר סגל ללא מחליף ראוי לשכטר, מימר כשל כשפתח עם אודל

(גודל טקסט)

1. מכבי חיפה התחפשה בטדי לקבוצת תחתית טיפוסית ויצאה עם שלוש נקודות. זה אולי יעזור לה להגיע לפלייאוף העליון (אולי, כי בסמי עופר הם לרוב מפשלים ולא משנה היריבה) אבל ה-0:1 הבונקריסטי ולא יפה לעין על בית"ר ירושלים יירשם בראייה רחבה יותר כעוד נקודת שפל בתולדות המועדון הירוק המתכלה אט אט מנכסיו.

 

2. לך תבין מאמנים. יש להם כמה ימים, לפעמים שבוע, כדי להכין את הקבוצה למשחק. המנטרה השחוקה על פי הם היא "נתכונן למשחק הבא". והנה שרון מימר עולה עם יוהאן אודל בעמדה מספר 9. כן, הצרפתי ההוא שמשום מה לא נארז כמו בונבוניירה היישר למולדתו כבר בינואר. הפריחה המופלאה של איתי שכטר השכיחה את המחדל של אלי טביב בחלון ההעברות – שחרורם של שמעון אבוחצירה ולידור כהן (שמונה שערי ליגה ביחד) בלי להביא אף חלוץ במקומם.

 


מימר לא אחראי למחדל הוא קיבל אותו כמצב נתון, אבל בחמישה ימים שעברו מאז המשחק הקודם (1:0 בגביע לקריית שמונה) זה הפתרון שעלה בדעתו? אודל??? שכל מה שהוא יודע לעשות זה להרים כדורים מהאגף והנוכחות שלו על המגרש אנמית עד בלתי קיימת?? זה שקיבל אין ספור הזדמנויות וכשל בכולן?? ועוד אחרי שכבר פתח עם אודל, להשאיר את בית"ר בעשרה שחקנים על המגרש 67 דקות???

 

בעשרה שחקנים עד שהוא הוחלף. אודל (דני מרון)

 

3. שלושה פתרונות אחרים שהיו מציבים את בית"ר בעמדה טובה יותר מול גיא לוזון ולוחמי הנינג'ה שלו (איך בן דוד הכסחן לא קיבל צהוב שני ואדום?):


הפשוט: שלומי אביסידריס. לא אידיאלי, עוד לא נתן תפוקה, אבל יודע לשחק 9. ובעיקר, בניגוד מוחלט לאודל, נלחם, לוחץ מגינים וחוטף כדורים.


היצירתי: עידן ורד כחלוץ מדומה עם זגורי ועזרא באגפים. מימר, אגב, הלך על הפתרון אבל מאוחר מדי וזה גם כמעט הביא את השוויון מהבעיטה של זגורי.
 

ורד מנסה ללחוץ. פיתרון שמימר ניסה מאוחר מדי (דני מרון)

 

הנועז: חסוס רואדה. לא בגלל שנבלם הספרדי כבש חמישה שערים, אלא בשל העובדה ששניים מהם, בעיקר השער מול הפועל תל אביב, היו של חלוץ קלאסי. בכלל רואדה ניחן בטכניקה גבוהה, שלא לדבר שהעבודה ההגנתית של חלוץ לא זרה. הוא בלם. עם רואדה כתשע, קונט היה זז לתפקיד הטבעי שלו (מול מכבי חיפה אפשר היה לראות שהצרפתי בינוני כמגן תוקף) לצד מורי וראלי היה מתפקד כמגן ימני.

 

4. יש הפסדים שבאים לטובה, בתנאי שממהרים להפיק מהם לקחים. בהנחה ששכטר לא ימשיך לסחוב את בית"ר (כל חלוץ סובל מאפס אנד דאונס), מימר יצטרך לחשוב על פתרונות חלופיים לאנמיות מול השער. אחרת המקום הרביעי והכרטיס לאירופה יהיו בסכנה.

 

טביב. מחדל שעוד יכול לעלות ביוקר לבית"ר (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי