Sport1 Banner

לוזון מבטיח, אבל לא מבטיח לקיים

גיא לוזון. חשדהו וכבדהו
גיא לוזון. חשדהו וכבדהו | צילום: דני מרון

הבטחות לוזון עם החתימה במכבי חיפה הזכירו לטורק את ימיו בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

כל כלי התקשורת בישרו לנו הבוקר (שלישי) שהנה, גיא לוזון חוזר. הרבה כותרות, ציטוטים וכל השאר, כאילו הוא לא היה פה שנים. קצת שכחו שם שרק לפני כמה שבועות הוא עוד אימן בקבוצה האדומה מתל אביב, קבוצה גדולה לא פחות ממכבי חיפה.

 

רובם גם שכחו שהוא הגיע גם למשחקה של קבוצת הכדורסל הפועל, וכל הקהל האדום התלהב ממנו. שמעתי לא מעט אוהדים צעירים נאיבים מדברים עליו כעל סמל, אני רק מקווה שבעתיד הם ילמדו שלא כל מה שמאכילים אותם זה טעים.

 

 

התמימים שבהם אמרו כמה שהוא נשמה, כמה שהוא אוהב את הפועל כמה שאכפת לו ושרק הוא ישאיר אותנו בליגה. הייתי ממליץ לכל אוהדי הפועל הנאיבים (ויש הרבה כאלה) שייקחו רגע קצת אוויר לריאות לפני שהם מאמינים לשחקנים ומאמנים שבאים לתקופה מסוימת, וכשיש הצעה יותר מעניינת או משתלמת מוכרים אותם בחצי שקל ועוברים למקום אחר.

 

לגבי לוזון, דבר אחד בטוח: מכבי חיפה שלו לא תפסיד 5:0 כמו הפועל תל אביב במשחקו הראשון שבו הדריך את הקבוצה (למכבי ת"א). לעולם לא אשכח את ההבטחות שהיו ללוזון לאוהדי הפועל, שלצערי כולם אכלו את הלוקש והאמינו לו, שזהו נשארים בליגה.

 

היו שלבים שהוא ממש התנהל כמו בעל הבית. ניהל משא ומתן עם שחקנים שרצה להביא להפועל, חיפש ספונסרים וניסה לשכנע אנשים לקנות את הפועל. מה שהיה חסר זה רק שיתנו לו את זכות החתימה ואז בטוח היינו חיים יותר בשקט.

 


גיא לוזון. צריך לקחת את הדברים שלו בערבון מוגבל (ערן לוף)

 

הבוקר היה לי דה ז'וו, כששמעתי את לוזון משמיע את אותן הבטחות ואמירות לגבי מכבי חיפה. איך הירוקים הם פסגת הקריירה שלו, שאפשר להציל את העונה, ושחייבים להוציא את המועדון מהמשבר ולהביא את הקבוצה למקומות שהיא ראויה להם.

 

כבעל ניסיון, יש לי עצה לאוהדי חיפה: לדבר הוא יודע, אבל המעשים שלו לא תמיד מתיישרים עם הדברים שיוצאים לו מהפה. אז הוא הבטיח שבטוח תגיעו לפלייאוף ואחר כך גם לאירופה. אז הוא הבטיח. הרי גם כמאמן הפועל הוא הבטיח שהתאהב במועדון ושהוא יישאר בליגה. הבעיה רק שהוא לא אמר להם על איזו ליגה מדובר.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי