Sport1 Banner

כץ: הפועל חיפה חזקה בשתי רמות מהעונה שעברה

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

הבעלים: "נגיע לפלייאוף העליון". פרץ הוצג: "אראה איזה שחקן אני"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום שבת נגד בני סכנין ועל הדרך הציגה את הרכש דור פרץ. בקבוצה דרוכים לקראת המשחק שישפיע על המשך המאבק להעפלה לפלייאוף העליון.

 

יואב כץ, שסיים את מסכת ההחתמות של חודש ינואר, נשמע מרוצה מאוד משלוש ההחתמות שביצע, ואמר לקראת המשחק: "הפועל חיפה של היום חזקה בשתי רמות מזו של העונות הקודמות. יש כאן את הסגל הכי חזק שהיה אי פעם. אני מרוצה מהיכולת של הקבוצה".

 

 

להפועל חיפה מצפים משחקים מול חמש קבוצות צמרת עד תום העונה הסדירה, אבל הבעלים אופטימי: "יש לנו סגל הרבה יותר חזק ממה שהיה בסיבוב הקודם, אם נמשיך באחוזים שיש לדני גולן נגיע לפלייאוף העליון".

 

המאמן דני גולן הוסיף: "נכון שלא היינו טובים מבחינה התקפית נגד הפועל תל אביב, אבל היינו ממושמעים ואגרסיבים כמו בכל המשחקים האחרונים. השחקנים צריכים להראות אופי". 

 


כץ עם פלטהאוזן ואשתו בחתונה

 

אמש נערכה מסיבת החתונה של פיט פלטהאוזן שאירגן וניהל יואב כץ, באולם אשר בבעלותו של עוזר המאמן מאיר בן מרגי. גולן הגיב על הפעילות החברתית כאשר אמר: "הדברים האלו מגבשים ועושים אותנו יותר חזקים, וההיפך משאננים".

 

דור פרץ שעזב לראשונה בקריירה את המדים הצהובים של מכבי תל אביב סיפר על התחושות לאחר החתימה כאשר אמר: "באתי להפועל חיפה כדי להראות איזה שחקן אני. אני רוצה לצבור דקות וזה המקום מבחינתי". פרץ אגב אמור לפתוח בשבת בחוליית הקישור האחורי, כאשר גם עדן בן בסט יפתח במקומו של הישאם כיוואן. ברונו פיניירו יחזור למרכז ההגנה לאחר שהחלים מהפגיעה ברגל.

 

הבעלים גם התייחס להחתמה של פרץ ואמר: "מהרגע הראשון ראיתי את האישיות המיוחדת של דור, גם ברגעים הראשונים שלו כאן וגם אתמול במסיבת הקריוקי". 

 

דור פרץ במסע"ת ראשונה במדים האדומים (אורן פדידה)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי