Sport1 Banner

חלוץ ניגרי מועמד, החלו שיחות עם ארבייטמן

שלומי ארבייטמן. החלו שיחות
שלומי ארבייטמן. החלו שיחות | צילום: ערן לוף

צ'יבויקה הוצע להפועל חיפה, כץ ינסה להשאיר את החלוץ. ממן ולפלטהאוזן יישארו

(גודל טקסט)

לאחר שירדו לקרקע בעקבות התצוגה ביום חמישי נגד כפר קאסם, בהפועל חיפה מתכוננים במלוא הרצינות למשחק החשוב ביום רביעי נגד אשדוד. הבעלים יואב כץ ינחת מחר (שלישי) בארץ, וכבר לפני המשחק יספיק לעשות עם השחקנים את אחת מהפעילויות החברתיות האופייניות לו. 

 

במהלך שהותו של הבעלים בארץ, הוא צפוי לטפל בכל חובותיו לבקרה, כך שניר קלינגר מנג'ר הקבוצה יוכל לשבת לצידו של דני גולן, אולי כבר במשחק הקרוב. בנוסף, כץ ינסה לקדם החתמה של שני שחקנים ישראלים ושחקן זר אחד.

 

 

כבר בשבוע הקרוב המועדון צפוי להודיע על הארכת חוזיהם של חנן ממן ופיט פלטהאוזן. כמו כן כץ החל בשיחות עם סוכנו של שלומי ארבייטמן, דודו דהאן, בנוגע להארכת חוזהו שמסתיים בתום העונה.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט 1, שמואל שיימן כבר סיכם במועדון וצפוי לחתום מיד עם קבלת השחרור מהפועל תל אביב. בנוסף לשיימן, החלו חיפושים אחרי שחקן התקפה זר במקומו של פיליפ יאזביץ' שיעזוב בימים הקרובים את הקבוצה. דני גולן וניר קלינגר ינסו לצרף בלם ישראלי, אך נראה כי כץ יטיל וטו בעניין בשל רצונו לקדם את אופק פישלר הצעיר.

 



מקסים פלקושצ'נקו. בכושר טוב (ערן לוף)

 

בצד המקצועי, מערך ה-4-4-2 צפוי להישמר עם שלומי ארבייטמן ואדילסון בהייה בחוד, כאשר מתחתם ישחקו פלקושצ'נקו וממן לצידם של שני קשרים אחוריים. גולן יהנה מסגל מלא כאשר לא כאשר ניסו קפילוטו ישוב להרכב על חשבונו של חיים מגרלשווילי או לירן סרדל, ופלטהאוזן ישוב לשער.

 

בעניין אחר, האדומים בודקים אפשרות לצרף את החלוץ הניגרי ג'ון צ'יבויקה, שחקנה של א.י.ק סולנה השבדית. השחקן הוצע למנהל המקצועי ניר קלינגר, שמעוניין לצרפו, אך הכל תלוי בשחרורו של פיליפ יאזביץ' שמתקשה למצוא קבוצה. בהפועל חיפה אישרו שהם מעוניינים בצ'יבויקה, אך טענו שלאור המצב יש קשיים בסגירת העסקה. 

 

צ'יבויקה, 28, הצטרף באוגוסט לסולנה ושותף בשבעה משחקים כמחליף. הוא עבר בקריירה בהאקן, רוזנבורג ובגזיאנטפספור הטורקית, שם כבש 11 שערי ליגה ב-59 הופעות. בסולנה שיתף צ'יבויקה פעולה עם אבנזר אופורי הגנאי שמועמד לחזק את מכבי חיפה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי