Sport1 Banner

ההשפעה השלילית של ארגון "לה פמיליה"

אוהדי ביתר ירושלים. מישהו צריך לעשות סדר
אוהדי ביתר ירושלים. מישהו צריך לעשות סדר | צילום: עדי אבישי

מרוכזים בעצמם במקום לעודד ופוגעים בקבוצה. ההשתוללות של ארגון אוהדי בית"ר חייבת להיפסק

(גודל טקסט)

1. "אנחנו בתור קהל לעולם לא נסכים לבינוניות ולעולם לא ניתן לך להפוך אותנו לקבוצה בינונית", זה חלק קצר מהפוסט שפרסמו אתמול חברי הארגון שקורא לעצמו אוהדי בית"ר ירושלים, אחרי ששרון מימר סיכם בקבוצה.

 

אבל בית"ר ירושלים כבר מזמן לא מעניינת אותם, משחקי הקבוצה הפכו למפגש של חבורה שמאוהבת בעצמה ורק רוצה לראות כמה הם קיצוניים ואלימים. מי שהוביל את המועדון לבינוניות בשנים האחרונות זה קודם כל הם, אז כדאי שיסתכלו במראה לפני שהם מטיפים מוסר למישהו.

 

 

אוהדים זה קבוצה של אנשים באים לתמוך בקבוצה כל הזמן וכל מצב, הם? אהבה זה לא משהו שנמצא בלקסיקון שלהם בכלל. מארב לאוהדי הפועל תל אביב וגרזן בראש לאחד מהם. מקרי אלימות עם אוהדים של הקבוצה יריבה זה דבר שהפך להיות שגרתי. שלא לדבר על טרור ואימה שהם מטילים על שחקני הקבוצה אם הם יצאו נגד המסרים או הדעות שלהם. שחקנים או מאמנים שחותמים בקבוצה שלא באים להם טוב, אז ישר מגיע האיום של: "נעשה לך טרור".

 

לחלק מאוהדים זה נמאס והם החליטו לעזוב ולהקים את בית"ר נורדיה, שהפך להיות מקום הרבה יותר נקי ושפוי. הבעיה שההנהלות של הקבוצה בשנים האחרונות נכנעו לתכתיבים שלהם ועכשיו זה חוזר אליהם כמו בומרנג.

 

כדי לטפל בהם בצורה יסודית צריך להתנהל באגרסיביות, אבל כנראה שאלי טביב לא האיש שיעשה את זה – זה גדול עליו ואין לו אומץ ללכת נגדם, הוא יותר מדי פופוליסטי ומתחנף אליהם. הרי לפני מספר שבועות הוא אמר באחד הראיונות שאין לו בעיה להחתים שחקן ערבי בקבוצה – מעניין שהוא לא מצא משהו מתאים בחלון העברות של ינואר וזאת רק דוגמא אחת לכניעה שלו. עדיף לחברי ארגון לה פמילייה להתעסק בעידוד הקבוצה ופחות בעצמם, כי הרס וזוהמה הם כבר החדירו למועדון.

 

"הרס וזוהמה הם כבר החדירו למועדון" (עדי אבישי)

 

הפלייאוף העליון רחוק מלהיות מובטח וכדאי לכל מי שקשור למועדון להתאפס על עצמו ומהר, כדי שהתסריט של קדאייב וסדאייב לא יחזרו שוב. אז למי ששכח עמד על הקווים אלי כהן השריף. במחזור ה-20 בית"ר ירושלים הפסידה לבני יהודה בבית אחרי שארקדי גיידמאק הודיע ששני שחקנים צ'צ'נים חתמו בקבוצה.

 

אז התחיל כדור שלג שכמעט גרם לירידת ליגה ורק ניצחון אחד ב-14 משחקים, אווירה דוחה של קהל שלא הסכים שבקבוצה שלו ישחקו שחקנים מוסלמים. הכאוס היה מוחלט וזה יכול לקרות גם עכשיו אם מישהו לא יעצור חבורה אלימה שלאורך שנים עושה נזק לבית"ר ירושלים.

 

2. שרון מימר מונה לאיש שיסתום את החור שהשאיר רן בן שמעון ובטח בעונה הבאה טביב ימשיך ולנסות לחתים את גיא לוזון (יש לטביב תחביב להחליף מאמנים). בתקופה שלו כמאמן הפועל כפר סבא שידר מימר המון רוגע ונראה קול גם בתקופה הפחות טובה שעברה על הקבוצה. אבל נתוני הפתיחה לא לטובתו הוא יצטרך להתמודד עם האוהדים שרואים בו מאמן של קבוצה קטנה, ולפחות בהתחלה הוא יצטרך לספק תוצאות ולא פחות חשוב כדורגל הרבה יותר שמח מהתקופה של בן שמעון כדי לקנות את לב האוהדים. משחק הגביע נגד קריית שמונה קשה, אבל גם הזדמנות טובה לפתוח את הקדנציה ברגל ימין, כי גביע זה התואר היחיד שבית"ר יכולה לזכות בו העונה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי