Sport1 Banner

הגיע מוכן: אזמי כבש ב-0:6 על אסי גלבוע

אזמי
אזמי | צילום: אסי גלבוע

הנורבגי הרשית במשחק אימון. המנכ"ל על יוסי בניון: "לא מתעסקים ביריבה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית בה הציגה לראווה את שחקני הרכש החדשים – אניס אלושי ופיטים אזמי. שני השחקנים כבר חתמו בקבוצה ועשויים לערוך בכורה כבר ביום שני, במשחק המסקרן מול מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. אזמי כינה אותו: "הסופר קלאסיקו של ישראל". המנכ"ל אסף בן דוב פתח עם קריאה לאוהדים: "אתם הכוח שלנו. כל ההתעסקות בשחקן יריב היא מיותרת. הדרך הנכונה היא לעמוד מאחורי השחקנים שלנו".

מיד לאחר מסיבת העיתונאים אזמי כבר שותף במשחק אימון מול אסי גלבוע שהסתיים ב-0:6 מוחץ לזכות הירוקים, ובו הנורבגי אף מצא את הרשת ולטענת אנשים במועדון הרשים. מוחמד עוואד (צמד), רועי קהת, גילי ורמוט, קאמיל ואצק ואזמי כאמור היו הכובשים. אלירן עטר הפצוע לא שותף, אוהד לויטה עלה למחצית השנייה במקומו של עומרי גלזר.

במסיבת העיתונים אמר אלושי שהגיע בהשאלה אמר: "הייתה לי קריירה טובה בגרמניה. לפי הרושם הראשוני בישראל אני רוצה להישאר פה הרבה זמן. זה מועדון גדול, הכי גדול בישראל עם מסורת. אני רוצה לעזור עם הניסיון שלי למועדון. פציעות? הייתה לי פציעה רצינית לפני 4.5 שנים וזהו, אני נמצא בכושר טוב ויכול לשחק לפני ההגנה וגם מאחורי ההתקפה".

 

מה הוא יודע על ישראל: "שיחקתי עם שכטר ו-ורמוט, לפיהם אפשר לראות שזאת ליגה איכותית ואינטנסיבית וזה מועדון גדול".  

 

פיטים אזמי הוסיף עוד לפני שכבש במשחק האימון: "אני יודע שמכבי חיפה זה מועדון גדול עם הרבה היסטוריה ועכשיו אני מתרכז רק בלהיכנס לקצב ולהכיר את הקבוצה והקולגות. לא מסתכל מעבר".

 

פיטים אזמי ואניס אלושי (מיכאל וייסרמן)

 

משחק מול הגנות צפופות: "שיחקתי בבודו גלימט שהמומחיות שלה היתה לפרוץ הגנות אז אני רגיל לזה, אבל כן, זה יהיה אתגר".

 

הלחץ במועדון גדול: "זה תמיד לחץ לשחק ברמה גבוהה ואין הבדל בין ישראל למקום אחר. זה מועדון גדול ואני אשחק איפה שהמאמן ירצה. אעשה את המקסימום".

 

המשחק מול מכבי ת"א: "אני מקווה להיות חלק מזה ולערוך את הבכורה במכבי חיפה מול מכבי תל אביב".

 

רנה מולנסטיין ואניס אלושי (מיכאל וייסרמן)

 

המאמן רנה מולנסטיין הוסיף: "אנחנו רוצים לנצח במשחק הקרוב, ולעבוד קשה כדי לעזור לשחקנים החדשים להסתגל ולהשתפר בדברים שהפילו אותנו בשבועות האחרונים".

 

המשחק מול מכבי ת"א: "במשחקים כאלה לא צריך להגיד יותר מדי לשחקנים כי הם מבינים את חשיבות המשחק. במשחק הראשון זה היה אותו דבר וראינו איך השחקנים היו מוכנים למשחק ואני בטוח שהם מוכנים עכשיו. אני רוצה שהשחקנים יאמינו בעצמם. לשכוח מהכל והתחיל מחדש. הייתי מעורב במשחקים גדולים. אני בטוח שהקבוצה מסוגלת לעשות את השינוי בראש, והמשחק הזה בא לנו בזמן טוב".

 

מה חסר לו כדי להביא את חיפה להישגים: "האלמנטים של כל מועדון מצליח הם אופי, מנהיגות, אנרגיות, וזה מה שאנחנו צריכים כדי להתקדם בהגנה ובהתקפה. אני רוצה שהקבוצה תשחק עם מוטיבציה, תשוקה ורוח לחימה ולמרות הכל אני לא רוצה שהקבוצה תוותר אף פעם. מבחינתי זה הבסיס להכל".

 

הדיבורים על תהליך: "כל שחקן במכבי חיפה יודע שהכל זה מבחן התוצאה. אבל כדי שזה יקרה בעקביות, צריכים תהליך נכון ועבודה נכונה כדי להשתפר. השחקנים יודעים שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק והתוצאה תמיד חשובה".

 

אלושי עם מולנסטיין ובן דב (מיכאל וייסרמן)

עוד באותו נושא: אניס אלושי, פיטים אזמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי